Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Papieren hartjes

  8-1-2009 16:48:00
Hoi allemaal,

Wij zijn op zoek naar een soort van "toestel" dat papieren hartjes kan blazen of iets anders. Bij het buitekomen van de kerk wilden we ipv rijst eens iets anders, maar ik weet niet waar ik zo'n toestel kan vinden.
alvast bedankt
Groetjes
Kim

Kim
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1777


regina
10-4-2010
 Meld misbruik8-1-2009 17:03:33

Hey, Je kan de mensen een klein zakje met wat hartjes geven. Zo kan iedereen hartjes gooien ipv rijst.

Groetjes



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik8-1-2009 17:27:04

goh, ik ken ook geen toestel dat da kan doen maar ik weet wel wat je bedoelt, is het niet gewoon gemakkelijker om de hartjes of rozeblaadjes te gooien? Ik heb zelf al veel zakjes met zo van die dingetjes gevonden in winkels en op websites...



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik8-1-2009 22:35:07

hey kim

ik kan je ook niet verder helpen,
maar voor je de grote zoektocht verderzet, heb je er al naar gevraagd of dit mag aan jullie kerk? bij ons mogen we zelfs niet met rijst gooien, en 1 van de redenen is het opkuiswerk achteraaf voor de kerkverantwoordelijken ... zo'n hartjes gaan ook overal ronddwarrelen en wegwaaien, wat misschien nog erger is om op te ruimen dan rijst ...

hopelijk mag het bij jullie maar wou er gewoon even op wijzen zodanig je misschien niet teveel moeite steekt in het vinden van zo'n toestel als dan blijt dat het toch niet zou mogen

groetjes



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik9-1-2009 0:32:59

Ik zou eens gaan kijken bij AVA papierwaren. Daar hebben ze enorm veel. Ook De Banier (Mechelen, Leuven,...) heeft erg veel knutselgerei.
Veel succes!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik9-1-2009 8:01:29

je kan zo'n hartjes ook al gemaakt kopen op trouwsites

ofwel rozenblaadjes met jullie namen op of gevriesdroogde rozenblaadjes



Tine
1-8-2008
 Meld misbruik9-1-2009 18:42:57

Hallo

wij hadden ze gekocht bij Ava papier. In wit en rood, heel mooi en geeft echt een mooi effect. Maar je moet wel opletten als het regent want de rode geven enorm af.

Groetjes
Tine
Reeds 161 dagen getrouwd :-)



Shireen
3-11-2014
 Meld misbruik26-5-2014 17:02:05

Ik ben op zoek naar witte papieren hartjes van ongeveer 5 cm groot waar de gasten een wens/bericht kunnen schrijven ipv gasten boek. Heb al heel wat tijd op de pc gezeten maar niet gevonden. Wie weet waar ik die kan kopen? Shireen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...