Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitdelen aan de kerk

  19-12-2003 12:15:29
Wij trouwen op 14 febr.2004 en ik ben nog op zoek naar originele dingen om uit te delen aan de kindjes aan de kerk. Wij moeten voor verschillende leeftijden voorzien. Wie heeft er leuke tips?
Groetjes Tamara

tamara
14-2-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1263


An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik19-12-2003 13:50:03

Ik ben ook op zoek, maar heb wel nog wat tijd, we trouwen pas in september. Ik wil graag iets met vliegtuigjes doen, omdat mijn vriend piloot is. En dus ben ik nu al aan het uitkijken naar dingetjes die ik leuk vind.
Veel succes met je zoektocht,

AnSofie



andy
30-4-2004
 Meld misbruik20-12-2003 12:25:27

ik heb iemand geweten die een ijskar gehuurd had en ijsjes uitdeelde



anja
30-12-1899
 Meld misbruik21-12-2003 9:04:23

Tamara,leuk dat je huwt op mijn verjaardag(valentijn).Wij(zus Cindy met Koen)ikzelf Anja met Tim trouwen op 5 maart 2004.Bruidmeisje zal bij ons een mand dragen met daarin spekken in alle kleuren op een satestok gedaan en ingepakt in plastiekfolie de twee uiteinde met een mooi lindje dichtgedaan.Dit denk ik kan voor groot en klein.Prijselijk en kleurlijk.Anja




20-12-2003
 Meld misbruik22-12-2003 12:26:25

Hallo Tamara,

ik ben eergisteren getrouwd, en we kregen aan de kerk allemaal witte ballonnen. Op zich niet spectaculair, maar er waren overal adreskaartjes aangemaakt, met gelukwensen voor ons. Bedoeling van de ballonnen : laten vliegen, en als ze in iemands tuin aankomen, hopen dat die persoon de kaart terugstuurt naar het bruidspaar (mijn broer kreeg maanden later eentje uit Engeland)

Best leuk om als tip in de familie door te geven.


Riet



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik2-1-2004 18:34:56

Hey,
Wij denken eraan om een (knuffel)hondje te geven. Het kan zowel als knuffeldier gebruikt worden dan als sleutelhanger (er hangt zo'n metalen ring aan).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...