Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie binnen mechelen

  7-1-2009 20:54:01
hallo iedereen!

we trouwen op 4 juli en hopen dat het mooi weer is zodat we foto's kunnen nemen in planckendael. Maar bij slecht weer hebben we echt nog geen idee wat we gaan doen...we zouden graag in de buurt van Mechelen blijven, alle ideetjes zijn welkom! zolang het maar droog is! ;)

thx!

Sarah
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1104


Laura
11-7-2009
 Meld misbruik7-1-2009 20:58:13

Hey Sarah,

In Plankendael heb je naart schijnt ook iets overdekt want bij mijn zus (die nu ook sinds de vakantie verloofd is) nemen zij dat als binnenlocatie. Is iets tropisch ofzo...

Groetjes, Laura



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik7-1-2009 21:03:03

hey,

wel eerst en vooral, wens je zus een dikke proficiat van ons :), voor wanneer is t? Gaan jullie samen trouwen? ;)

we hebben daar al eens gekeken maar vinden het een beetje klein, we zouden graag meerdere (verschillende) foto's hebben...






hans

 Meld misbruik7-1-2009 21:14:11

Brouwerij Lamot vind ik een hele mooie binnenlokatie voor als je voor meer industriële en moderne foto's wil.



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik7-1-2009 21:39:05

Hehe nee, samen trouwen no way...
Zij heeft een heel ander idee

Ze denken van de 31e oktober.

Verder ken ik geen binnenlocaties, moet er zelf eens achter zoeken eigenlijk.





Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik7-1-2009 21:56:21

kent er iemand hof van busleyden? heb ik gevonden in google als fotolocatie in mechelen? Maar ik vind er geen foto's van...
andere ideeen zijn nog steeds welkom, hoe meer hoe beter! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...