Terug naar overzicht
Ik had een kunstboeket en ben er nog steeds weg van. Ik betaalde voor mijn (wild, kleurrijk en modern) boeket+8 corsages net geen 75€. Waar je in het limburgse zoiets vind weet ik niet. Veel succes met je zoektocht!
@ evyWaar heb jij je bruidsboeket dan gekocht als we dat mogen weten. Want ik zie dat ook wel zitten zo een boeket met zijden bloemen.Alvast bedankt!Een toekomstig bruidje
dag Evy,Ik zie het ook wel zitten met een zijden bloemen te werken... alvast bedankt als je wilt doorgeven waar je het gevonden hebt!
dit interesseert mij in feite ook wel ...Bedankt alvast om dit door te gevenNathalie 04/04/2009
Hey meiden,Mijn boeket kwam van Hofstede, vrijheid 4 te Arendonk(bij Turnhout). Moest je er langs willen gaan, hou er rekening mee dat het enkel op do-vrij-za open is en onder de middag gesloten. Zij maakt prachtige creaties, alles naar wens!Groetjes Evy
Mijn schoonzus had vorig jaar siliconen bloemen (oranje calla's) en je zag het verschil niet met echte, want ik dacht dat het echte waren. Ze heeft deze gekocht bij een bloemenkraam op de markt in Beringen (op woensdag). Ze heeft het boeket wel zelf gebonden, maar misschien kunnen die mensen van dat kraam dat ook wel. Ze hebben ook zijden bloemen.