Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

animatie tijdens het feest

  18-7-2005 17:18:23
hallo,
wat gebeurt er allemaal tijdens het feest, als er niet gegeten wordt en voor het dansen, voorzien jullie een animatie, toespraak,... En voor diegenen die al een trouwfeest achter de rug hebben (als trouwers of genodigden): wordt er ook van alles in mekaar gestoken door familie en/of vrienden? Gooien jullie het boeket (lijkt me wel fijn, maar wel spijtig dat het dan weg is)?

Ik zelf heb ooit eens op een huwelijk gezien dat het koppeltje allerhande muziekstukjes had geselecteerd (liedjes of tunes van tv programma's of films). Telkens iemand een stukje raadde kreeg die een vals geldbiljet, aan het einde van het spel mocht men dan dat gewonnen geld bieden voor een van de accesoires van de bruid.

greetzz

Sabine
1-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1598


Tanja
1-8-2005
 Meld misbruik18-7-2005 17:40:24

Wij doen niets speciaals..maar of de vrienden dat er zo gaan bij laten is nog de vraag.

Ik hoorde onlangs eens een origineel idee. Blijkbaar bestaat het dat je een onhandige kelner kan inhuren,wiens grappen geleidelijk aan van onschuldig naar opvallender gaan;

Blijkbaar is het goddelijk de eerste reacties van je gasten te zien, die in het begin dus nog niks door hebben.





An
24-9-2005
 Meld misbruik19-7-2005 7:42:10

Het is een trouwfeest en geen revue. Gewoonlijk wordt er na het eten vrij snel tot dansen overgegaan.

Bij ons in de familie is het echter wel de gewoonte om vanalles in elkaar te steken en ik heb zo'n vermoeden dat ook ik hier niet aan zal ontsnappen. Ofwel was het onlangs familiefeest waarbij ik niet was uitgenodigd ;-)



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik19-7-2005 8:29:06

Als je je boeket wilt gooien kun je beter een kleinere versie van jouw bruidsboeket laten maken en dan gooi je die naar de vrijgezellen, dan kun je je eigen bruidsboeket laten drogen.
Bij ons is het de gewoonte dat de bruidegom moet strippen en de bruid ook maar bij de bruid is meestal schoenen, kouseband en that's it. er worden ook nog spelletjes gedaan met een stuk of 5-6 stoelen waar zogezegd vrouwen zitten en de bruidegom moet aan de benene vd vrouwen voelen en dan zijn bruid eruit halen, maar tussen die rij vrouwen zitten ook een paar mannen met harige benen en een geblinde bruidegom voelt alleen maar haren !!! de reactie vd bruidegom is wel leuk om te zien.
Mijn vriend en ik zijn daar niet voor (ik zie hem echt niet strippen voor zijn familie) dus hebben we de DL (die de spelen in goede banen leid) al verwittigd dat wij dit niet willen en als familieleden erom komen vragen dat hij in onze plaats weigerd. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Nog veel succes,
Tiziana



Tine
6-8-2005
 Meld misbruik19-7-2005 8:44:19

Ik vind toch ook niet dat je de mensen zelf een hele avond moet entertainen hoor...
Het is alleen niet te voorkomen dat anderen een "nummerke" ineen steken. Maar voor de rest mag het gewoon blijven !



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik19-7-2005 10:14:39

Nee bij ons niets van dat alles. Vind ik absoluut niet tof!! Ik wil een gezellig dansfeest, meer niet.

Natuurlijk kan je niet voorkomen dat je vrienden eventueel iets in elkaar steken. Maar dat gaat dan maar om een act van enkele minuten, dat kan leuk zijn.

Maar de hele avond spelletjes en van die toestanden zijn aan ons echt niet besteed. Ik zou me de hele tijd ongemakkelijk voelen!



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik19-7-2005 14:02:55

Dag Sabine

Wij willen dit ook niet op ons feest. we willen dat de mensen een gezellige avond hebben met de mensen aan hun tafel en ons natuurlijk.
niet met een entertainer, of wat dan ook.
Wij zijn eens naar een feest geweest waar er iemand alle tafels afdeed met trucjes en het werkte op den duur meer negatief dan positief.
Dit kan op sommige mensen hun zenuwen werken.

en je bruidsboeket weggooien!!! brrrr!! mag er niet aan denken!!!
no way!!! nog in geen 1000 jaar!!!

Groetjes

Vanessa



Sabine
1-7-2007
 Meld misbruik19-7-2005 15:10:34

hey allemaal,

bedankt al voor jullie reacties. Tis inderdaad de bedoeling dat iedereen zich amuseert op een trouwfeest, vandaar dat ik hier eens voorzichtig polshoogte neem.
Op de trouwfeesten waar ik al ben geweest werd er bijna altijd iets in mekaar gestoken door getuigen of zo, ik wou hier gewoon ff weten waar je je zo al aan kan verwachten.
En ja het dansfeest, ik ben daar eigenlijk niet zo zot van, ben dus eens goed aan het nadenken hoe het voor iedereen een fijn trouwfeest kan worden.
Dat boeket gooien, is precies wel iets dat enkel in de films wordt gedaan (heb het wel al één keer in het echt meegemaakt).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...