Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie

  6-1-2009 16:13:14
Hallo iedereen,

Graag had ik geweten wat jullie locatie is en hoeveel jullie betalen voor de huur van je locatie.
Dit omdat ik er niet teveel geld wil aan geven maar blijkbaar zal ik toch van gedacht moeten veranderen...
Zou je voor de prijs van 500 eur (liefst minder) een mooie locatie kunnen huren?

groetjes

Elien

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 453


Jill
23-5-2009
 Meld misbruik6-1-2009 16:18:51

Locatie waarvoor? Feest, viering, foto's, ...



Elien

 Meld misbruik6-1-2009 16:30:02

Sorry, voor het trouwfeest...



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik6-1-2009 16:40:35

De meeste zalen geven huur cadeau als je diner en zo met hun catering doet.
Vlakbij ons in Affligem is er een zaal die alles apart rekent, het Brouwershof, mooie boerderij-achtige zaal met een prachtig binnenplein (kleine vierkantshoeve) en die vragen 500€ voor de huur van de zaal. Dus ja, voor enkel huur moet je aan 500€ wel iets moois kunnen vinden :)



Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik6-1-2009 18:40:59

Wij huren de parochiezaal van Winkelomheide (Geel). Ik wou niet echt een traditionele parochiezaal, maar toen ik deze zaal zag, was ik onmiddellijk verkocht. Het is een heel moderne zaal met een tikje industrieel karakter maar anderzijds ook gevelsteen gebruikt wat een warme toets geeft aan het geheel. Ook de verlichting is werkelijk prachtig. Wij huren de grote zaal voor 300 euro. We hebben het kleine zaaltje aan de inkom ook bijgenomen (40 euro) --> kan nuttig zijn om eventueel in de namiddag al met de suite iets te eten zodat het toch gezelliger is dan in de grote zaal met zo'n kleine groep. Wij hebben dan uiteindelijk ook gevraagd om de zaal ook vrijdags al te mogen gebruiken om eventueel de tafels al te dekken enz. Dit kost ons 100 euro.
Maakt een totaal van 440 euro voor een zaal waarvan ik echt 100% tevreden ben!



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik6-1-2009 19:16:13

Bij ons is het gratis (zaal van onze vereniging), maar normaal gezien zou het 175 euro zijn..

groetjes

Ellen



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik6-1-2009 21:35:01

hey,

als reactie op Annelies, wij zijn daar ook gaan kijken en als je aan een bepaald aantal mensen zat was de huur van de zaal gratis. Drank is daar trouwens ook aan brouwersprijzen en je mag het zelf kopen of zeer goedkoop per flesje betalen. Die zaal ws echt goedkoop... de moeite om es te checken...
Wij gaan voor 'De Hophoeve' die ligt er just naast en is zeker ook de moeiet om te controleren als je geïnterresserd bent...



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik7-1-2009 8:06:40

Dag Elien,

Wij trouwen ik het park van Beervelde, kostprijs zaal is 1.500 Euro, maar onze traiteur rekent iets van een 55E/pp, dus op die manier besparen we dan beetje op eten tov een gewone feestzaal.

Ik vond 1.500 eerst veel, maar als je dan es bekijkt dat je soms 120E/pp betaald voor eten in sommige feestzalen komen wij zeker niet duurder uit.

Succes alvast.

Marieke
18/04/2009



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik7-1-2009 11:03:54

Hey Sarah,
Wij zijn uiteindelijk voor Hof Ten Bosse in Destelbergen gegaan. Een beetje verder, maar als je kijkt van waar onze gasten allemaal komen is de ligging voor iedereen het beste. Daar was de zaal gratis bij een menu van 59€ pp (prijs 2008). Wij doen een folkdansbal als eerste deel van het feest, dus hadden we een grote dansvloer nodig, en die in de Hophoeve vonden we niet ruim genoeg.

Veel succes!



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik7-1-2009 15:27:27

Onze zaal (zonder catering) kost maar €120 en we huren hem daarom 2 dagen. Bij sommige zalen is de huur in de prijs per persoon inbegrepen en bij de andere zaal niet.
De meeste parochiezalen zullen goedkoop zijn om te huren, maar die zijn vaak niet zo mooi.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...