Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw 10 okt 09

  6-1-2009 14:10:06
hey, wie kan ons een fotograaf en ceremoniemeester aanbevelen regio Waasland. Alvast bedankt

Bart
10-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1084


adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik6-1-2009 14:23:16

Ik kan je ten zeerste Wilfried van laere aanbevelen als ceremoniemeester.

Van Laere Wilfried
Meersstraat 28
9190 Stekene
Belgie

Tel.: 03-779 98 37



Cindy

 Meld misbruik6-1-2009 20:21:15

hoi, wij trouwen 31 oktober en onze ceremoniemeester is Dirk Van Bogaert. Hier op deze site zijn ze er positief over en ook wij hadden een goeie indruk. Onze fotograaf hebben we iets verder gezocht, Christ Vilez uit Ardooie. Wij wilden onze foto's digitaal en dat is bij hem zo, 500 euro vanaf de voorbereiding t.e.m. de receptie van avondfeest en ze komen met 2 en hij maakt van de afstand geen probleem. Mark Meerckpoel uit Eksaarde vind ik ook heel goed maar jammer genoeg voor ons geen digitale foto's.
Groetjes

http://www.kimencindy.bruiloftsite.nl/



Nele
25-4-2009
 Meld misbruik7-1-2009 12:07:16

Hallo,

Wij trouwen op 25/04/2009 en wij hebben als ceremoniemeester Dirk Stuer uit Waasmunster en als Fotograaf Sven Soetens van Positif uit Stekene.
Beide heel vlotte personen en niet te stijf, zoals wij het willen. Hopelijk hebben we hetzelfde gevoel na 25/04/09, maar ik heb eigenlijk van beide nog maar positieve reactie gekregen.

Groetjes Nele



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 13:38:17

Hoi bart,

als fotograaf kan ik 'Baert' uit waasmunster (stationsstraat) erg aanraden!! Wij hebben deze fotograaf ook besproken, omdat ik een fotoalbum gezien had van een vriendin die hem toen ook had besproken voor haar trouwfeest en was volledig verkocht aan de aanpak en inspiratievolle foto's! écht heel mooi gedaan en uniek, had deze bij andere fotografen nog niet gezien.

groetjes

veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...