Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkjes

  6-1-2009 12:56:32
Ik lees hier nu al een tijdje vanalles over bedankjes/geschenkjes voor de gasten. Waarom geven we de gasten bedankjes?
Want we nodigen die mensen toch uit op ons feest en wij betalen toch voor hun eten,...
Of zie ik dit verkeerd?

Inneke
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1177


mieke
7-8-2009
 Meld misbruik6-1-2009 13:23:14

wij gaan als bedanking een foto van ons geven (die de fotograaf door de dag heeft gemaakt) de meeste fotograven doen dit; wij vinden persoonlijk ook een geschenkje weggegooid geld; die dag zal al genoeg kosten trouwen op 07/08/09



Inneke
19-9-2009
 Meld misbruik6-1-2009 13:56:03

Je,
Later na de dag een foto opsturen die de dag zelf gemaakt is. Dat vind ik oké maar de dag zelf?



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik6-1-2009 15:32:54

Idem dito.
Wij gaan achteraf een bedankkaartje sturen, waarschijnlijk foto, maar geen cadeautje.
Uiteindelijk kan je toch maar iets kleins geven (dat bij de meesten in de vuilbak mss beland) en idd de mensen hebben het feest al "gehad".
Nu ja, degenen die dat wel willen doen, ok.

groetjes



Evelien
8-8-2009
 Meld misbruik6-1-2009 15:53:55

Idd, is wel een beetje gek, maar ik denk dat dit gewoon traditie is! Waarom krijg je bij een doop of geboorte doopsuiker?
Vind het zelf ook leuk als ik achteraf een foto of kado krijg van een huwelijk!
Wij vinden er ook niet veel aan, dus houden we het lekker goedkoop door een bedankkaartje met foto de avond zelf uit te delen!
greetz



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik6-1-2009 17:08:31

Ben het volledig met je eens. Is volgens mij ook weggegooid geld. Wij gaan na de trouw een foto opsturen als dank u voor het geschenk dat we gekregen hebben. Wij doen het niet op de trouw omdat we op sommige foto's graag een persoonlijk tekstje willen schrijven.

Groetjes
Karolien.



s
1-6-2007
 Meld misbruik6-1-2009 17:29:47

Ik vind dat je daar je zin mee moet doen. Tuurlijk betaal je die mensen hun avond al door eten en drinken, maar zij maken dan weer tijd voor je vrij en geven een kado. Maar ja, je kan elkaar niet blijven bedanken.

Wij hebben een klein (goedkoop) kado'tje gegeven omdat ik dat leuk vond. We hebben zelf bruidsuiker gemaakt voor iets meer dan 100 euro. Dat moet je niet wegsmijten maar opeten. Ik eet zelf heel graag suikerbonen en wilde dat graag geven. Ik kan dat nooit geven als geboortesuiker want ik wil geen kinderen.

Wij hebben later geen foto opgestuurd. (teveel werk en ik hou niet van foto's)
Ik heb dan weer niet graag een foto. Ik heb echt niets aan een foto van een ander koppel in bruidskledij. Maar ik besef dat heel veel mensen dat dan weer leuk vinden. In mijn ogen is dat dan weer weggesmeten geld want ik gooi die foto weg.



Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik6-1-2009 19:04:10

hoi, wij geven een klein geschenkje. 3 theelichtjes die ik heb versierd. De theelichtjes symboliseren een nieuw begin in ons leven. kost bijna niets en is leuk om te geven



Sara
8-8-2009
 Meld misbruik10-1-2009 10:47:38

Wij geven ook geen foto. De meeste mensen gooien die achteraf toch weg.
Wij willen iets simpel, goedkoop en toch met een humoristische toets.
Mijn vriend had gedacht aan zakjes met suikerhartjes (snoep) met een lintje 'bedankt' aan vastgemaakt.
Wat vinden jullie daarvan? Ik vond het zelf een origineel idee eigenlijk :)



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 13:40:32

Wij geven wel bedankkaartjes met onze foto erop van die dag, niet iedereen gooit dit weg en is een leuk aandenken. bij ons zitten er sowieso 100 bedankingen gratis bij in de prijs bij onze fotograaf :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...