Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

SCHOENENWINKEL gezocht voor trouwschoenen

  4-1-2009 18:19:35
hallo,

ik ben dringend op zoek naar schoenen voor op mijn huwelijk te dragen.
weten jullie in west-vlaanderen (regio Roeselare-Kortrijk) schoenenwinkels waar ze trouwschoenen verkopen.
Ben in Gabrielli geweest in Roeselare maar vond het niet veel soeps en redelijk opdringerig moet ik wel zeggen. Ik wil ze achteraf ook nog zeker doordragen. En? Zijn alle trouwschoenen zo duur. 150 tot 200 euro???!!!!

Weten jullie wanneer de gewone zomercollectie uitkomt in de gewone schoenwinkels?

hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

groetjes,

Lies

lies
18-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1372


Nathalie

 Meld misbruik4-1-2009 19:13:19

De zomercollectie komt nu binnen. Een aantal winkels hebben reeds zomercollectie, andere vanaf midden januari. Zelf moet ik ook nog zoeken naar schoenen. ik zou mijn schoenen ook willen doordragen.
Ik heb gezien dat er bruidsschoenen bestaan van rond de € 125 euro, merk Rainbows. Heb ze zelf nog niet gezien, enkel op internet. Misschien is dit iets voor jou?

groetjes



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik4-1-2009 20:11:50

hey, als je echt trouwschoenen wilt hebben moet je dr minstens 150 voor rekenen, ze hebben die in alle winkels waar je trouwkledij kunt kopen. Ik ga gewoon wachten op de zomercollectie, er zijn nu massa's witte schoenen, je kunt er nu al een paar vinden in de winkels (oude of nieuwe collectie) en anders vanaf het einde van de solden...



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-1-2009 9:46:03

Dag Lies,

Ik heb m'n schoenen gekocht bij Gabrielli, ze hebben er wel massa's schoenen hé.
Moet wel zeggen dat ik het vervelend vond dat je zelf zo niet kan rondkijken.
Ik vond ze ook redelijk opdringerig, maar ben toch blij met m'n keuze.
Ze zijn van het merk Rainbow, waren dacht ik 120 euro ofzo.

Je kan natuurlijk ook wachten op de zomercollectie.
ik ga sowieso in back up witte ballarina's kopen ;)

Groetjes

Marieke
18/04/2009



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik5-1-2009 16:30:27

Ik heb Rainbow Club schoenen gekozen, iets schappelijker van prijs (120€) maar super comfortabel! (model Hattie) Die zijn onder andere beschikbaar bij Couture Ann in Aalst.
Bij La Sposa Outlet in Deerlijk hebben ze trouwschoenen van de vorige collectie. De prijzen beginnen daar rond de 60€, maar ze hebben er niet zo veel, dus daar moet je geluk hebben.



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik6-1-2009 15:22:29

hej lies

ik ben ook van roeselare en ben ook eerst naar gebrielli geweest, het was me ook niet zo bevallen en de verkoopster was me ook niet echt van doen, toen ik er mijn gedacht niet vond, zei ze dat ik maar eens later moest langskomen want dat ik elders toch geen schoenen zou vinden, aangezien de enige in de streek zijn die die merken verkopen ... dat was al de druppel voor mij, wou dan zeker daar geen schoenen kopen

nu ben ik vorige week naar van loock in antwerpen gegaan, en spijtiggenoeg ... niets gevonden, was zwaar teleurgesteld, en moet begin februari mijn eerste pas voor mijn kleedjes gaan doen, uiteraard met schoentjes erbij .. kzat er dan ook enorm mee in dat ik geen schoentjes zou vinden ... kwou absoluut niet terug naar gabrielli maar wist niet zo direct andere winkels zijn en wou persé schoentjes vinden tijdens de kerstvakantie

dan ben ik samen met m'n vriend nog een keer naar gabrielli geweest ... en twas een andere verkoopster, al een geluk, en die was wel zeer vriendelijk en niet opdringerig, en ongelooflijk maar waar, kben er maar een kwartier binnengeweest, mijn keuze was direct gemaakt ... vind het nog steeds grappig als ik het hier navertel dat ik dan toch daar schoenen heb gekocht :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...