Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

attentie voor gasten

  4-1-2009 17:25:25
Dag bruidjes in spé
We trouwen binnenkort (17 januari)en moeten nog een aantal details regelen zoals bijv. het klein geschenkje om aan de gasten te geven. Heeft iemand een leuk idee, liefst aan een democratische prijs mits we ook aan het bouwen zijn en de centjes beginnen op te geraken... Enne succes aan iedereen die zijn huwelijk nog volop aan het plannen is!Groetjes Sandy en Stefaan

Sandy
17-1-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2170


annelies
9-5-2009
 Meld misbruik4-1-2009 17:38:46

hallo,

Ja dat begint te korten voor jullie. En nog niet te zenuwachtig?
Ik zou ook graag een kleine attentie geven aan de gasten, en wij hadden gedacht aan van die harte snoepjes (in suiker, je kan die denk ik wel in een grootwarenhuis verkrijgen). Ik zou die dan inpakken in een doosje (bvb van bij AVA) met een leuk lintje en kaartje eraan. Misschien een idee voor jullie.

Alvast veel succes met de laatste voorbereidingen en geniet er met volle teugen van.

groeten Annelies en Christophe
9-05-2009



gerard

 Meld misbruik4-1-2009 17:57:14

Beste Sandy,
Kleine cadeautjes geraken toch maar in de vuilbak.Soms is het beter iets meer geld uit te leggen om een beter, mooier cadeautje te kopen.Wij wensen U en U ventje een spetterend huwelijk en veel geluk in U verdere leven.



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik4-1-2009 20:07:36

hey, wij gaan in de colruyt een grote zak beertjes (of andere snoepjes) kopen en daar zelf pakjes van maken, snoep heeft altijd veel succes!




s
1-6-2007
 Meld misbruik4-1-2009 20:38:08

Wij hadden bruidsuiker gemaakt. Heeft ons iets van een 100 euro gekost en een avondje werk.
Wij hebben suikerbonen in de kleur van onze uitnodigingen in een eenvoudig stropzakje gestoken. Verkrijgbaar bij Happyland en Ava.
Aan het lintje van het zakje een klein kaartje met onze naam op.
Die kaartjes snijden met een snijmachine, gaatje inknippen en schrijven heeft nog het langste geduurd. Maar je kan in Ava ook al zo'n kleine kaartjes met gaatje kopen.
Zakjes vullen gaat erg snel. Gewoon boontjes tellen en zakje toe trekken.



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik4-1-2009 21:29:53

Wij zijn niet van plan om zoiets te voorzien. We denken eraan om naderhand (eventueel maandje na de trouw) iedereen een bedankkaartje te sturen (met foto van ons). Die kleine dingetjes kosten veel geld voor wat het maar is.. Als ik van een babyborrel terugkom doe ik ook niet veel met suikerboontjes enzo.
Veel plezier de 17de (mijn verjaardag lol)! Hopeljk geraken jullie eruit!
Groetjes,
Caroline 09-05-09



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik4-1-2009 22:43:01

Bedenk dat je voor een trouwfoto ook al minimum 59 eurocent aan postzegels kwijt bent tegenwoordig...
wij hebben onze gasten op de avond zelf al een foto per koppel en een fotohoudertje gegeven.
Dit zien we nog regelmatig in de woonkamers van onze gasten staan, weliswaar meestal met een andere foto (behalve bij familie en goede vrienden), maar dat was ook onze bedoeling.
Fotohoudertje was rond 0,5 euro per stuk, en de foto heeft mijn broer voor gezorgd (was ook onze fotograaf voor de reportage)
Soms hebben fotografen dat in hun pakket zitten voor niet te veel geld...



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-1-2009 9:49:07

Dag Sandy,

Die zaken van bij Ava vb. zijn leuke idee'tjes.
Langs de andere kant zou ik graag een foto opsturen enkele weken nadien.
Ik vind het wel jammer dat ik vb. naar mijn achternicht haar trouw geweest ben & nooit de trouwfoto's gezien heb.
Tenslotte betaal je er al dat geld voor, waarom je gasten niet laten meegenieten en ipv een klein cadeau'tje de avond zelf een foto nadien opsturen onder vorm van bedanking.

Ik denk dat wij het zo gaan doen.
Om den duur kan je zo alles voorzien hé.
maar bij Ava hebben ze zeker leuke dingen.

Succes & fijne dag gewenst!

Marieke
18/04/2009



Sandy
17-1-2009
 Meld misbruik7-1-2009 18:31:41

Ontzettend bedankt voor alle reacties! Momenteel zijn we volop bezig om iets uit te werken met een doorzichtig cubusdoosje die we gaan vullen met van die suikersboontjes in een hip kleur (dezelfde als van onze annonce).. In het doosje steken we een verwijzing naar onze namen : we hebben namelijk dezelfde initialen. Allemaal gevonden bij AVA, hip en betaalbaar dus bij deze : bedankt voor de tip! Uiteindelijk verhuizen we volgende week dinsdag, na een aantal weken vertraging en 4 dagen later trouwen we al: we kunnen we bijna niet geloven dat het eraan zit te komen! Groetjes Sandy



Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik13-1-2009 10:25:15

Beste Sandy,

misschien kan je eens een kijkje nemen op www.huwelijksbedankjes.nl , staan toffe dingen op.

Groetjes
Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...