Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

frietkraam

  4-1-2009 8:56:25
hoi weet er iemand waar ik in de buurt van hechtel een frietkraam (of iets dergelijks) kan huren voor ons feest?

grtjs
Lobke

Lobke
13-11-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 873


Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik4-1-2009 13:54:29

Toen mijn partner 40 jaar is geworden hebben wij ook zitten zoeken naar een frietkraam. Wij hebben zitten zoeken in de goudengids en op google en hebben er toen verschillende gevonden. Uiteindelijk hebben we het niet genomen omdat dat buiten alle verwachtingen toch niet zo goedkoop is. Ik geloof iets van een 8.5 EUR per persoon voor een bepaalde formule maar je krijgt toch niet meer op als je kan eten. en ze blijven ook maar 2u staan. Meestal waren ze overal even duur. Dus....googelen maar


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...