Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie draagt (welke) kousen? - kousenbandje

  3-1-2009 17:26:34
Hey bruidjes,

Ik ben vandaag mijn bruidslingerie gaan kopen en in de winkel vroegen ze of ik kousen zou aandoen?
Ik heb er nog geen idee van maar misschien moet ik er toch wel dragen want het kan eind maart nog koud zijn.
Hebben jullie kousen? Welke kousen?
Hebben jullie ook een kousenbandje?

Groetjes,

Joke



Joke
28-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 924


Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik3-1-2009 18:58:12

Hey Joke,

Ik trouw in mei en ik heb kousen in huidskleur genomen.
Mijn voetjes willen wel eens een beetje gaan zwellen als ik lang rondloop zonder kousen.
Ik heb ook een kousenband - wit met een blauw strikje.

groetjes
Wendy



s
1-6-2007
 Meld misbruik3-1-2009 19:16:40

Ik heb geen kousen gedragen. Ik haat panty's.
Ik had een zwarte kousenband, pastte bij de rest van mijn outfit. (ik ben niet in het wit getrouwd)



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik4-1-2009 13:33:57

Hoi,

ik heb gekozen voor huidskleurige stay-ups met een witte kanten boord en een witte kousenband.

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik4-1-2009 21:37:59

Hey

Ik heb 2 paar stay-up's besteld (bij mijn trouwkleed) in huidskleur en een witte band. Ik haat ook panty's omdat die altijd afzakken, welke maat ik ook neem.
Ik trouw in juli dus ik verklaarde mama voor zot toen ze zei dak panty's moest dragen maar via dit forum heb ik geleerd dat je deze maar beter aankunt voor pijnlijke voeten en ja, daar heb ik vaak last van.
Van mijn schoonzus mag ik haar blauwe kousenband lenen :)

Groetjes, Laura



Joke
28-3-2009
 Meld misbruik4-1-2009 22:20:10

Ik ben een beetje onzeker over stay-ups omdat ik dat nooit draag. Zakken die dan niet af in vergelijking met panty's?

Joke



Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik4-1-2009 22:22:30

nee hoor, dr zit een soort rubberen band in waardoor het blijft plakken, maar als je het niet gewoon bent om te dragen zou ik het zeker op voorhand wel es proberen... het geeft in het begin wel een raar gevoel... je kunt ze redelijk goedkoop al kopen in allerlei winkels

veel succes!



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik5-1-2009 20:24:56

nog een tip als je stay-ups draagt: gebruik geen bodylotion op je benen, want dan kunnen ze wel eens afzakken!
En mijn schoonzus kloeg met Kerstmis dat r stay-ups de hele tijd afzakten, de eerste keer dat ze ze had aangehad, was dit niet gebeurd, maar na een aantal keren zakken ze blijkbaar wel af... Dus best een nieuw paar aandoen! ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...