Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema disneyfilms voor tafels

  2-1-2009 20:29:56
Ik ben op zoek naar romantische liedjes uit disneyfilms aangezien mijn toekomstige een filmfreak is, gaan we de tafels allemaal verdelen met disneyfilms. Nu zou ik dus graag iedereeen aan het buffet roepen met een romatisch nummer uit en disneyfilm. Hebben jullie voorstellen?

ti
13-11-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 772


Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik2-1-2009 20:56:43

dit liedje nemen wij ook in onze viering: Can you feel the love tonight van elton john en uiteraard De Leeuwenkoning - The Lion King

A Whole New World van de film Alladin



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-1-2009 3:13:58

Eens op you tube kijken.
Thumbelina: Let me be your wings
Alladin: Friend like me
Jungle book: I wanna be like you
Assepoester: A dream is a wish your heart makes
Tarzan: You'll be in my heart
Lion King: Can you feel the love tonight
Doornroosje: Once upon a dream
Pinokkio: When you wish upon a star
Hercules: I won't say I'm in love
Kleine zeemeermin: Kiss the girl
Finding Nemo: Somwhere out there
Finding Nemo: Because you live
Shrek 1: Dana Glover: It is you

groetjes, Carolina



Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik3-1-2009 11:03:08

Hoi Ti

Op I-tunes kan je korte fragmenten beluisteren. Gewoon effe Disney intikken op de pagina van de I-tunes store en je krijgt verschillende cd's. Een heel mooi lied is onder andere dat van Celine Dion en Peabo Bryson (soundtrack van Beauty and the Beast).
Bij Amazon vind je ook veel cd's terug www.amazon.co.uk
Die kan je jammer genoeg niet beluisteren maar je krijgt er wel een overzicht van welke liedjes er allmaaal opstaan.

Groetjes en veel succes met je zoektocht.
Véronique C.
15/5/09



ti
13-11-2009
 Meld misbruik3-1-2009 11:52:06

jullie zijn alvast allemaal heel hartelijk bedankt voor de leuke tips ,hier kom ik al een heel eind met op weg. Groetjes Ti



Kim
18-7-2009
 Meld misbruik3-1-2009 13:30:50

Hey Ti,

Een tijdje geleden is er een dubbelcd uitgekomen met allemaal liefdesliedjes uit Disneyfilms. De cd heet "Disney Greatest love songs".
Daar zul je zeker wel gepaste liedjes op vinden.

Veel succes nog met je zoektocht.
Kim
18 juli 2009



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-1-2009 20:49:41

iets van de film enchanted

ja, er is idd een cd van

je moet ook eens kijken via google op cinderella wedding theme

kan je leuke ideetjes opdoen als je in het disney thema wil blijven


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...