Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wijn voor avondfeest

  17-7-2005 14:14:29
Hoi iedereen,
Bij onze feestzaal hebben we 3 keuzes ivm de drank: ofwel per consumptie, ofwel drankenforfait zonder de wijn, ofwel drankenforfait met de wijn. De 2 laatste formules verschillen met €3 per persoon. Wat is jullie ervaring of wat lijkt jullie het beste? Ik denk niet dat onze families en vrienden grote (wijn)drinkers zijn. Hoeveel flessen wijn moet je zelf voorzien voor een 100-tal personen?

Katrien
26-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 492


Tine
6-8-2005
 Meld misbruik17-7-2005 17:16:52

Dag Katrien,

Ik kan niet op al je vragen antwoorden, maar ik kan je wel vertellen hoe het bij onze zaal is...
Wij betalen per persoon 10 euro voor de drank, tot 4u 's morgens, dan is het per consumptie. Daarin zit alle dranken, behalve de sterke dranken.
Groetjes,
Tine



Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik17-7-2005 22:21:37

Wij betalen een All-In formule. Wijn en dergelijke tijdens het diner en bieren,wijn en frisdranken tijdens het feest. Dat is het makkelijkst en goedkoopst want per consumptie kan het enorm oplopen...

Dimi



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik18-7-2005 10:18:10

Hoi

als je al op voorhand weet dat er niet veel wijn wordt gedronken dan zou ik het niet in je pakket nemen zenne. miss kan je dan een paar losse flessen kopen he.
je kan ook op voorhand aan de mensen vragen of ze dat grag drinken of niet he.

wij hebben een all-in en betalen 15 euro de man tot het feest gedaan is he. mar geen sterke drank .

grts cindy 10.06.2006



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik18-7-2005 10:50:25

Hallo,

Wij hebben gekozen voor de drankenforfait zonder wijn en vanaf 5u na de openingsdans is het per consumptie. ons feest was rond half vier gedaan en er zijn maar 9 dranken aan consumptieprijs verkocht. Wijn zou ik persoonlijk niet nemen, zeker als je zegt dat het geen grote wijndrinkers zijn. Daar wordt je alleen maar sneller zat van, denk ik ;-)

Groetjes,
Ingrid



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik18-7-2005 15:46:23

Hallo,

Wij hebben voor het avondfeest 140 flessen wijn. 70 witte en 70 rode. Er zijn 194 genodigden, maar de wijn is berekend op 150 personen.

Groetjes
Valerie



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik18-7-2005 20:42:30

Hallo Katrien,

Wij hadden een zaal die geen forfaitprijs gaf, de man wist ons echter wel te vertellen hoeveel het ongeveer per persoon zou zijn. Achteraf gezien klopte het wat hij zei en kwamen we zelfs nog wat goedkoper uit als we geteld hadden. We hebben in mei 2 trouwfeesten gehad waar ze ook met een forfaitprijs werkten en ze kwamen daar heel slecht rond met drank, wat wij toch wel heel vervelend vinden. Wij hebben dus geen spijt van onze formule, prijs per fles en per ton en wij hadden er ook wijn bij.

Groetjes Wendy
geniet er maar van want die dag vliegt voorbij!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...