Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klokhof Kortrijk

  30-12-2008 19:01:35
Wij zijn op zoek naar een feestzaal in Vlaams-Brabant of in de regio Kortrijk. Tot nu toe zijn er twee zalen die ons aanspreken: Salons de Waerboom in Groot-Bijgaarden en t Klokhof in Kortrijk. Heeft er iemand onlangs zijn feest gedaan in het Klokhof? En hoe was dit? Alle ibfo is welkom. Zijn er nog andere goede zalen? We zoeken een zaal waar er minimum 200 personen kan zitten.

Mina
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2370


vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik30-12-2008 19:14:15

hej mina,
als je overweegt om het klokhof te nemen, neem dan zo vlug mogelijk een optie, onze trouwmaand was een jaar op voorhand al niet meer beschikbaar ... dus als je twijfelt, neem dan voor de zekerheid een optie, wordt het toch iets anders dan kan je die gewoon opzeggen maar heb je toch nog kans op die zaal

groetjes



Mina
22-5-2010
 Meld misbruik30-12-2008 19:26:34

Hey,
Bedankt voor je reactie!
Ja,we hebben al een optie genomen voor 22 mei 2010 want dat was nog het enige vrije weekend. De andere weekends waren al geboekt of er was een optie op. Ben jij al getrouwd? We zijn erg aan het twijfelen maar we zouden toch in januari een beslissing willen maken. Het is echt wel een mooie zaal en ik vind dat de prijzen goed meevallen als je ze vergelijkt met andere. Ik heb ergens gelezen dat de klank niet zo goed was in het Klokhof. Weet jij daar soms iets meer over?
Groetjes, Mina



Ibele
3-7-2009
 Meld misbruik31-12-2008 10:07:02

Hi,
ik heb ook het Klokhof geboekt voor volgende zomer. Ik ben er zelf nog nooit gefeest maar het eten schijnt er subliem te zijn en de accommodatie is ook heel mooi.
Ik hoorde van mijn dj dat de belichting tijdens het dansen nogal pover is maar dat hij dan extra belichting voorziet. Ik heb nog niets gehoord over de akoestiek.
Grtjs, Ibele



Hans

 Meld misbruik31-12-2008 14:25:18

Hallo,
ClaCot catering & events helpt u graag met het zoeken en voorbereiding voor jullie mooiste dag ooit.
Ik heb enkele mogelijkheden van zalen in de regio Kortrijk.
U vindt ClaCot terug op de beurs Wij Trouwen te Kortrijk( stand 1121) van 9 tot en met 11 januari
Met vriendelijke groeten

ClaCot catering & events
0478/877839



herlinde
1-3-2009
 Meld misbruik2-1-2009 9:21:58

Wij trouwen op 6 februari, binnenkort dus in het Klokhof. we zijn zelf ook nog nooit naar een huwelijksfeest geweest in deze zaal. wij hoorden dezelfde dingen: het eten en de bediening zouden tot in de puntjes in orde zijn. onze dj zegt ook dat de muziek niet superluid mag staan (begrensd) en dat hij niet allerlei verlichting mag meedoen. ik heb daar geen probleem mee. het is een stijlvolle zaal en goeie muziek zal zowieso voor ambiance zorgen! wij vinden dat dit de mooiste zaal van de regio is! (ps: 22 mei is mijn verjaardag! leuke dag om te trouwen! ;-)

groetjes,



Leen
16-5-2009
 Meld misbruik2-1-2009 11:34:21

Wij trouwen op 01/05 in het klokhof. Ik vind het een prachtige zaal en niks dan lof erover gehoord! Deze maand gaan we ons menu gaan proeven en kiezen. Ik ben heel benieuwd. De commentaren die ik ook over het eten heb gehoord zijn alleszins heel belovend!



herlinde
1-3-2009
 Meld misbruik2-1-2009 11:44:34

Blijven jullie slapen in de suite? werd dit aangeboden door de zaal?
wij gaan de menu niet gaan proeven. wij kozen voor de 1e all-in formule en kregen per mail 3 menuvoorstellen.
brengen jullie zelf flessen champagne mee? wij twijfelde erg hierover.
doen jullie nog iets extra's naar zaalversiering toe?



Mina
22-5-2010
 Meld misbruik3-1-2009 13:29:18

Dag Herlinde (en iedereen)
Het is inderdaad een heel mooie zaal. Het is de eerste zaal die wij gezien hebben en we waren er direct van onder de indruk. Het is zeer moelijk om nog een zaal te vinden die daar aan kan evenaren. Ja, wij zouden zeker de bruidsuite nemen. Die wordt gratis aangeboden. Dat vind ik wel een leuk extratje. Je kan dan tussen de receptie en jet avondfeest nog eventjes naar je kamer gaan en je wat opfrissen en wat uitrusten. Omdat mijn familie van Vlaams-Brabant komt gaan we ook al de hotelkamers afhuren zodat iedereen kan blijven slapen.
Ik denk niet dat we zelf ons flessen champagne gaan meebrengen. Je moet ook rekening houden met het kurkrecht want dat was toch rond de 11 euro per fles. Als je daar dan uw aankoopprijs bijrekent dan is dat toch niet zo voordelig meer denk ik. We hadden gevraagd of je dan geen grote magnumflessen kon meebrengen, maar dat mocht niet :). Over de zaalversiering hebben we nog niet echt nagedacht maar het is wel goed dat je dat zegt. Gaan jullie iets doen? Voor jullie begint het wel af te korten hé. Wonen jullie in de regio Kortrijk?



Leen
16-5-2009
 Meld misbruik5-1-2009 12:34:58

Wij hebben met de feestdagen onze flessen champagne voor de eerste receptie besteld in Delhaize. Ze houden ze koel voor je en een dag voor trouw mogen we erom. Ze deden een actie 3+1 gratis... En dit komt zeker goedkoper uit dan daar flessen te nemen. Wij betalen nu 15+11euro kurkrecht. En we hebben een goede kwaliteit van champagen



Mina
22-5-2010
 Meld misbruik13-1-2009 23:26:18

Nog een vraagje voor het Klokhof: hoeveel wordt er gerekend per persoon voor de drank bij de grote receptie? Je kan daar geen forfait nemen? We zijn eens aan het rekenen geslaan van hoeveel alles in totaal zou kosten en dat loopt toch snel op. Heeft er soms iemand een gedetailleerde berekening?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info