Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

presentatie ringen

  28-12-2008 17:59:30
hey iedereen!

Zijn er onder jullie die me enkele ideetjes kunnen geven hoe je de ringen kan presenteren?

dankje

Els
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1223


Kim
1-8-2009
 Meld misbruik28-12-2008 18:30:50

Missdchien aan een teddybeertje als jullie een bruidskindje hebben? Dan kan hij of zij de beer naar voor brengen? Of aan een witte ballon met helium erin?

Groetjes Kim



s
1-6-2007
 Meld misbruik28-12-2008 18:33:56

Onze ringen zaten in een schattig speelgoed juwelendoosje van Haba.
De vorm van het doosje pastte ook bij ons trouwthema.
Als we onze ringen niet aandoen (vb. verbouwen) bergen we ze nog steeds op in dat doosje.
Staat in onze badkamer.



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik28-12-2008 20:12:54

Idd dat interesseert ons ook, want wij hebben geen bruidskindjes..



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik29-12-2008 10:19:57

Ik vroeg me af of van die ringkussentjes nog gebruikt worden? Op ebay staan er superschattige exemplaren :-)



s
1-6-2007
 Meld misbruik29-12-2008 15:46:10

Caroline:
Wij hadden ook geen bruidskindjes.
Mijn getuige heeft dat ringdoosje (juwelendoosje van Haba) aan de gemeente ambtenaar gegeven.

Op haar trouw had zij zelf ook geen bruidskindjes en ben ik als getuige met het kussentje naar voor in de kerk gegaan.
Zij had een ringkussen van Me to You beertjes. Ik heb dat vastgehouden (en bijna laten vallen) toen de ringen werden gezegend.

Ik vind dat ook wel een leuke taak voor getuigen als je geen bruidskindjes hebt.


@Vera:
Jep, ringkussens worden nog gebruikt. En zelfs al werd dat niet meer gebruikt, uiteindelijk doe je wat je wil, he.
Wij hadden geen traditioneel doosje voor onze ringen. Maar wij vonden dat wel erg leuk en gebruiken het nu nog wekelijks als de ringen in hun huisje moeten om één of andere reden (meestal verbouwen).



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik29-12-2008 21:24:44

Hey S
Het idee om deze taak aan de getuige te geven vind ik ook wel leuk (allez, ik zou dat toch leuk vinden om te doen). En ja, zo'n ringenkussentje heeft toch wel iets!



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik29-12-2008 22:18:37

Hoi,

Iets totaal anders en je hebt er ook geen bruidskindjes voor nodig. Een collega vertelde me dat haar mama naar een huwelijksmis geweest was waarbij de ringen aangevlogen werden door een torenvalk die achteraan in de kerk vanop het orgel losgelaten werd. De andere africhter stond dan naast het koppel om de vogel weer 'aan te nemen' en de trouwerkes mochten zelf de ringen losstrikken van zijn poot. Blijkbaar was (behalve het koppel) niemand op de hoogte en maakte het dus wel heel veel indruk.
Ikzelf zou het in mijn broek doen van de schrik als ik zou weten dat zo'n beest naast mij zou terecht komen maar 't is zeker wel origineel he!

Groetjes,
Evelien



evy
1-3-2009
 Meld misbruik30-12-2008 12:57:39

Wel uitkijken met de torenvalk. Die beestjes kunnen ook eigenwijs zijn. Onze videograaf had zo overtijd een koppel waar ze 45min moesten wachten tot dat beestje opnieuw naar de africhter kwam. Tja, daar gaat dan je planning ;-)
Maar in ieder geval....wel heel indrukwekkend.



frederik
15-5-2015
 Meld misbruik18-1-2015 20:53:39

ik heb gehoord dat je een treintje kan huren om de trouwringen in te leggen die dan in de kerk binnen rijdt maar weet niet waar


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...