Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal Bart Claes

  28-12-2008 14:59:14
Heeft er iemand al ervaring met de feestzalen van Bart Claes? We zijn van plan om de baenwinning te boeken voor onze trouw. Graag jullie mening (ook de negatieve ervaringen zijn meer dan welkom).

Dank je wel!!

Bert en Nele

Nele
4-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1118


Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik28-12-2008 17:15:15

Hey,

Wij hebben lang getwijfeld om voor de Beekhoeve te gaan, ook één van zijn zalen. Uiteindelijk hebben we toch voor een andere gekozen om financiele redenen. Alleen al aan zaalhuur moesten we daar 1500 euro betalen terwijl dat bij de zaal die we nu hebben gratis is, wat toch een aanzienlijk verschil is he.
Ik vond het wel spijtig want als je hun menu's enzo ziet.. mmmm echt zalig maar bon, dat zal bij onze huidige zaal ook wel meevallen hoor.

Voor de rest heb ik alleen nog maar positieve dingen gehoord over de zaken van Bart Claes. Zeer lekker eten en goed verzorgd. Juist moet je al eens geduld hebben als je een antwoordje van hen verwacht...

Groetjes,
Evelien



veerle
8-8-2009
 Meld misbruik28-12-2008 18:47:03

Verschillende keren met het werk en andere gelegenheden in de Baenwinning geweest. Was altijd perfect verzorgd. Zowel bediening als de keuken.
In de Beekhoeve eveneens geweest en daar was het ook top.

Volgens mij doe je er niets mis mee om daar te gaan.




Liese
9-5-2009
 Meld misbruik29-12-2008 11:26:35

Hoi Nele,

wij geven ons trouwfeest op 9 mei 2009 in de Baenwinning. Ik ben al meerdere keren naar feesten geweest in de Beekhoeve, 't Driessent en de Baenwinning en die waren steeds perfect in orde, zowel qua eten als qua service! Wij hebben dan ook niet lang getwijfeld toen we op zoek gingen naar een feestzaal. Bovendien heb ik de Baenwinning altijd al een prachtige locatie gevonden!

Succes ermee!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik29-12-2008 21:37:46

Wij zijn destijds ook gaan kijken maar hebben uiteindelijk toch voor iets anders gekozen. De reden hiervoor was dat wij de zaal een beetje te klein vonden. Wij wilden graag allemaal ronde tafels en dan werd het toch en beetje te eng, ook de dansvloer kwam dan niet echt tot zijn recht. De tuin vonden we prachtig maar is niet echt toegankelijk voor een ouder publiek met die kasseien. (krukken, rolstoel, looprek)
Maar ik vind ze daar zeer professioneel, het eten is super, heel gezellig 's avonds met de vuurkorf aan. In vergelijking met de Roerdomp echt veel beter. Ik zou niet twijfelen! Hier doe je nooit een slechte zaak mee.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info