Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  27-12-2008 13:04:22
Hey,

We zijn er dus nog steeds niet uit voor onze reis...
Ik was ervan overtuigd dat het de Dominicaanse gingen worden, maar blijkt dat we enkel een week of 2 weken kunnen gaan, en geen 10 dagen... Een week vin d ik echt wel te kort en 2 weken kunnen we niet, want hebben maximum 10 dagen verlof...
We denken er nu aan om dan toch naar Egypte te gaan.
Iemand van jullie hiermee ervaringen?
De "Sheraton Miramar" en de "Movenpick resort & spa el gouna" werden ons aanbevolen...

Vele groetjes
Valerie

Valerie
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 944


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-12-2008 20:15:15

kijk eens op www.zoover.nl
daar kan je de reacties over hotels en el gouna volledig nalezen van tientallen mensen

je kan toch wel 10 dagen naar dominicaanse?

ben ooit op dominicaanse geweest en vond er niks aan. Egypte vond ik beter, maar we hadden een cruise in combinatie met el gouna. we waren 1,5 dag in el gouna en ik was ziek, dus weet er niet veel van.

was wel heel mooi, netjes en wat 1001-nacht achtig.

maar was toen wel heel uitgestorven, was buiten het hoogseizoen



Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik28-12-2008 15:57:13

Waarom zou je niet voor 10 dagen naar de Dominicaanse kunnen??
Wij boeken ook de Dominicaanse en het zullen 10 dagen worden want een week is tekort en 2 te lang!
Nog geen enkel reisbureau liet vallen dat 10 dagen niet mogelijk was!

Groetjes



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik28-12-2008 16:59:26

Hey Valerie,

Ik snap niet waarom je geen 10 dagen Dominicaanse zou kunnen doen, zéker op Punta Cana zijn er 2x per week vluchten, dus laat u ni doen hé!

Wat Egypte betreft, Movenpick El Gouna is inderdaad héél erg goed, mooie kamers, prachtige zichten en leuk gelegen!

Maar 'k zou toch de moed voor Dominicaanse nog niet laten zakken zene, je mag me altijd mailen als je meer info wil:
travelangelke@yahoo.com

xxx
Cindy



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik29-12-2008 22:49:02

Hallo,

over de Dominicaanse kan ik je niet verder helpen, ons budget is beperkter dus wij gaan waarschijnlijk naar El Gouna. De hotels die je vernoemt, worden inderdaad aangeraden. We gaan morgen bij Neckermann de zomerbrochure halen, in die van Thomas Cook stond nog geen El Gouna...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums