Terug naar overzicht
Hey,Normaal is het in suite eerst broers en zussen, dan schoonvader + eigen moeder, voorlaatst schoonmoeder en toekomstige man en als laatste eigen vader en bruid.Zo gaat het naar het gemeentehuis, naar de kerk (apart dus) en pas na het trouwen in de kerk is het samen.Wij kiezen er zelf voor om samen te gaan (geen traditioneel gedoe).Hopelijk heb je hier wat aan.Groetjes,Cindy
heykes,wij gaan ook lekker samen . ach we zijn al 7 jaar samen en hebben een dochterje van 2.5 dus ik denk wel dat we dan samen in de auto naar het stadhuis mogen ;) + ik had het egld er niet voor over om 2 mooie auto te huren ;)
Hey Melissa,Bij ons zal het als volgt gaan:Ken maakt zich klaar bij zijn ouders en zij komen dan naar mij, ik ben bij mijn ouders.Daarna rijden wij samen in de bruidswagen naar het gemeentehuis en de suite volgt.Van het gemeentehuis naar de Kerk zullen wij ook altijd samen rijden, dat vonden wij leuker en gezelliger :) En dan heb je ook efkes voor jullie met 2 hé :)xxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hallo,Wij wonen samen en m'n ouders wonen in Oostende, wij in Hamme. Bij mij is het dus geen optie op bij mijn ouders te gaan slapen. Daarom gaat Thijs bij z'n ouders slapen (in Hamme).Onze huifkar die gaan ze daar opstellen, dan komt hij naar hier met z'n ouders.Mijn ouders zullen er al zijn.Gaan we samen allen met de huifkar naar het gemeentehuis. Daarna bij zijn ouders broodjeslunch. Wij gaan dan foto's nemen en gewoon met onze eigen wagen denk ik naar de feestzaal waar er dan om 16 uur een alternatieve viering is.Geen klassiek gedoe dus.Marieke18/04/2009
hallo,mijn bruidegom zal bij zijn ouders slapen en dan smorgens met zijn familie naar mijn ouders thuis komen. Dan vertrekken we in 1 auto naar het stadhuis. Na de middag gaan we wel in aparte auto's, hij met zijn mama, ik met mijn papa. En we gaan dan ook zo binnen. Toch wel traditioneel bij ons dus. Mijn papa wou mij gelijk wel 'weg' geven... Wij wonen ook al samen en zo maar ik vind het toch wat hebben op die manier... Denk dat het persoonlijke keuze is.Mieke23-05-2009