Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met deze winkels?

  25-12-2008 9:54:01
Hallo,

De zoektocht naar een kostuum voor mijn vriend is begonnen. Nu heb ik hier wat zitten lezen en heb 3 winkels waarvan ik graag had geweten of er iemand ervaring mee heeft. Reacties zijn welkom:

- villa verde in Gent
- Cafe costume in Antwerpen of Brussel
- Mister Kado in Gent

Bij de eerste 2 worden de kostuums op maat gemaakt, ik veronderstel dat ze bij Mister Kado ook aanpassingen doen.

Groetjes
Sophie

Sof
6-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1162


donna
14-8-2009
 Meld misbruik25-12-2008 12:58:37

Mijn toekomstige heeft deze zomer een kostuum laten maken bij café costume in Antwerpen. Wij waren heel tevreden over de verkopers, de uitleg, de hulp,... en het kostuum is prachtig!
Ik vind dat een aanrader!



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik25-12-2008 22:16:05

Hallo,

Ik kan De Waele in st niklaas aanbevelen!

Marieke
18/04/2009



Vicky
5-9-2009
 Meld misbruik25-12-2008 22:46:59

In iedere deftige kostuumwinkel worden de kostuums aangepast (zelfs in winkels als mexx enzo). bij café costume wordt je pak echter van het begin helemaal naar jouw smaak gemaakt. Je kiest een model, de stpf, hoeveel knopen, welke soort zakken, ... Een uniek pak dus en betaalbaar.



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik26-12-2008 14:29:54

@Vicky wat is betaalbaar? Welk budget moet ik mij daar ongeveer voor inbeelden?
Alvast bedankt!



Sof
6-10-2007
 Meld misbruik26-12-2008 16:33:30

@Annelies,

Ik dacht dat je bij cafe costume 500 tot 700 euro mag rekenen.

Villa Verde in Gent is wat goedkoper en daar wordt het ook op maat gemaakt maar ik heb nog geen enkele positieve of negatieve ervaring over hen kunnen terugvinden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info