Terug naar overzicht
Dag Stefanie,Ja waarom niet?Zal wel een dure affaire worden :)Wie betaald er de kleedjes van de bruidskindjes?Bij ons is er een meisje van 8 (die hopelijk nog in haar communie kleedje kan) en een manneke van dan 3.Ik denk dat ik es in C&A ofzo ga kijken.Ik zou wel iets willen dat hij nog nadien kan afdragen, is het dan aan de ouders om bij te leggen?GroetjesMarieke18/04/2009honnay@hotmail.com
wij betalen de kleren en de ouders de schoentjes... ik zou graag willen kijken in de filou omdat ze nog redelijk klein zijn e...E5 mode heeft ook schone kinderkleding. Mijn broer en zus worden volledig betaald door mijn mama omdat ze sowieso kleren moeten hebben e xxxx
Tuurlijk dat je 6 kindjes kan nemen. Je doet wat je wil, he!Als jij dat zo wil, dan kan dat toch zeker??6 kindjes is schattig, maar ook een heel gedoe. Ok, je bent gewoon om met verschillende kleintjes bezig te zijn als je een créche hebt, maar let er op dat je op je dag niet gaat beginnen werken met al die kindjes om je heen.En zoals Marieke aanhaalt, brengt dat ook je budget omhoog. Bruidskindjes zijn het mooist als ze alle 6 gelijkaardige kleding aan hebben. Ok, in grote winkelketens zoals C&A of JBC kan je mooie betaalbare dingen kopen maar je moet het toch maar weer betalen.(ps: het leest aangenamer als je ook de eindletters typt en minder spreektaal gebruikt)
een tip om mooie kledij te vinden: ga, indien mogelijk, rond de periode van de communie's naar de CnA of andere winkels, dan hebben ze meestal mooiere en feestelijkere kledij voor kindjes.
Hey,Ik heb ook 6 bruidskindjes, en vind dat reuze fijn! Meerkost OK, maar als je geen te dure kleertjes koopt valt dat mee. Dus gewoon doen waar je zin in hebt!groetjes
wij zijn voor onze bruidskindjes kleedjes gaan halen in de offerandestraat in Antwerpen ,bij zo een marokaanse winkel€15 voor een kostuumpje en €15 of €20 voor een baljurkje :) en ze waren kei schattig :)xxx Stephaniealleenvanmij@live.be