Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

24-12-2008 7:21:55
hoi hoi idereen

ik zit met een dillemma.. ik heb 3 bruidskindjes van rond de 2,5 jaar (ik heb een eigen créche) mijn broer en zus lopen ook mee (8en9 jaar) kwil gelijk ni da ze in de suite zelf lopen ken liever da ze voorlopen. Maar nu is er nog een kindje dak vre graag zou vragen om bruidskindje te zijn .... Maar dan ek 4 kleintje en mijn broer en zus ....
vinden jullie da da kan ?

groetjes Stefanie
25/09/09

stefanie
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 372

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik24-12-2008 8:20:06

Dag Stefanie,

Ja waarom niet?
Zal wel een dure affaire worden :)
Wie betaald er de kleedjes van de bruidskindjes?
Bij ons is er een meisje van 8 (die hopelijk nog in haar communie kleedje kan) en een manneke van dan 3.
Ik denk dat ik es in C&A ofzo ga kijken.
Ik zou wel iets willen dat hij nog nadien kan afdragen, is het dan aan de ouders om bij te leggen?

Groetjes

Marieke
18/04/2009
honnay@hotmail.com

stefanie
25-9-2009
 Meld misbruik24-12-2008 8:22:27

wij betalen de kleren en de ouders de schoentjes...
ik zou graag willen kijken in de filou omdat ze nog redelijk klein zijn e...
E5 mode heeft ook schone kinderkleding.
Mijn broer en zus worden volledig betaald door mijn mama omdat ze sowieso kleren moeten hebben e

xxxx

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-12-2008 8:25:58

Tuurlijk dat je 6 kindjes kan nemen. Je doet wat je wil, he!
Als jij dat zo wil, dan kan dat toch zeker??

6 kindjes is schattig, maar ook een heel gedoe. Ok, je bent gewoon om met verschillende kleintjes bezig te zijn als je een créche hebt, maar let er op dat je op je dag niet gaat beginnen werken met al die kindjes om je heen.

En zoals Marieke aanhaalt, brengt dat ook je budget omhoog. Bruidskindjes zijn het mooist als ze alle 6 gelijkaardige kleding aan hebben. Ok, in grote winkelketens zoals C&A of JBC kan je mooie betaalbare dingen kopen maar je moet het toch maar weer betalen.

(ps: het leest aangenamer als je ook de eindletters typt en minder spreektaal gebruikt)

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik24-12-2008 9:38:20

een tip om mooie kledij te vinden: ga, indien mogelijk, rond de periode van de communie's naar de CnA of andere winkels, dan hebben ze meestal mooiere en feestelijkere kledij voor kindjes.

Laetitia
20-6-2009
 Meld misbruik24-12-2008 13:53:01

Hey,

Ik heb ook 6 bruidskindjes, en vind dat reuze fijn! Meerkost OK, maar als je geen te dure kleertjes koopt valt dat mee. Dus gewoon doen waar je zin in hebt!

groetjes

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik26-12-2008 12:02:19

wij zijn voor onze bruidskindjes kleedjes gaan halen in de offerandestraat in Antwerpen ,bij zo een marokaanse winkel
€15 voor een kostuumpje en €15 of €20 voor een baljurkje :) en ze waren kei schattig :)

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...