Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart/Koekjesfee

  23-12-2008 14:05:27
Hallo!
Ik zie hier een aantal bruidjes die een taart besteld hebben bij de Koekjesfee. Betalen jullie dan werkelijk 1000euro voor een taart (als je rekent 120 pers. à 7 euro PP + vervoerskosten). We hebben een ruim budget maar dit vind ik toch overdreven. Niet?
Gr.

barbara
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1115


Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik23-12-2008 14:12:34

Dit is echter geen onrealistische prijs hoor, bij Wittamer is het nog veel meer maar dan veel onpersoonlijker. Je moet je steeds voor ogen nemen dat je als gast van deze taart moet eten; niet bepaald prettig als je boecht te eten krijgt vind ik.
Een bruiloft is nu éénmaal een heel duur feestje. Maar je doet het dan ook maar één maal.
Groetjes,
Nathalie



Tineke

 Meld misbruik23-12-2008 14:28:33

Zo een taart maakt je feest echt AF! En ze zijn super mooi en overheerlijk. Heb alleen maar complimentejs gekregen over de taart. Tis echt de moeite waard.
Je kiest zelf natuurlijk waar je veel geld aan uitgeeft he. Sommigen vinden het belangrijk om echte champagne te serveren, terwijl wij kozen voor schuimwijn. Je moet zien wat je belangrijk vindt. Het is een romantisch moment als jullie samen de taart aansnijden en met zo een mooie taart levert dat ook nog eens prachtige foto's op.



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik23-12-2008 14:39:55

Hoi,

onze taart is voor 60 mensen, want wij hebben ook nog een zeer uitgebreid dessertenbuffet en ik geloof dat Tineke hieronder eens geschreven heeft dat je altijd met véél meer mensen van de taart kan eten dan voorzien (bvb. er kunnen 80 personen eten van een taart voor zogezegd 60 personen).

Het is inderdaad niet goedkoop, maar wij besparen dan op andere dingen. De taarten van de Koekjesfee zijn zo prachtig en lekker, dat moest én zou ik op mijn trouw hebben! :)

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



barbara
17-7-2010
 Meld misbruik23-12-2008 14:43:20

Dames

Bedankt voor jullie reactie!
Aangezien er nog niets vastligt bij ons en ik dus ook nog geen idee heb waar we zullen eindigen, vroeg ik me het volgende af. Stel dat je trouwt in een zaal waar er ook een restaurant aan gekoppeld is, kun je dan zeggen 'we hoeven jullie dessert niet, we hebben onze eigen taart?'. Idem dito als je een menu afspreekt met een traiteur. Ik ben er namelijk van overtuigd dat een feestzaal niet zo'n mooie taart kan afleveren als deze van de Koekjesfee.



Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik23-12-2008 14:47:11

Hoi Barbara, ik heb dit ook maar dit is op de meeste plaatsen geen probleem; ik ben van plan zo'n taart te nemen en ook van hen dessertenbuffet, omdat ik voor iedereen dessert voorzie (meer dan 100 mensen) maar je moet rekenen dat niet iedereen heel graag taart eet dus wil ik wat voorzien voor die mensen ook. En voor mezelf, want ik ben een enorme dessert-fan !
Groetjes Nathalie



Tineke

 Meld misbruik23-12-2008 15:18:30

Wat Liese zegt klopt. We hadden heel veel over.
Wij hebben na het feest taart meeegegeven aan mijn zus en haar kindjes. De dag na den trouw zijn er nog familie en vrienden bij ons thuis taart komen eten, aan die familie heb ik nog taart mee naar huis gegeven en toen hadden we nog over! Na 3 dagen kon ik geen taart meer zien. Het bovenste laagje (we hadden 3 lagen) hebben we ingevroren voor als we 1 jaar getrouwd zijn. Maar heb geen idee of dat nog lekker zal zijn...
Iig de taart was voor 40 personen, maar er had makkelijk 60 man van kunnen eten :-)
Maar mischien was onze taart een speciaal geval? Ik weet het niet, dat vraag je beter aan de koekjesfee zelf.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...