Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help: Huwelijksreis: bestemming. Cyprus, Kreta, Rhodos, Spanje...

  23-12-2008 0:57:21
Hey!

Ik ben op zoek naar een fantastische huwelijksreis maar twijfel enorm over de bestemming en hotel.
Ik dacht eerst aan Kreta, toen Cyprus, Rhodos, of mss Spanje?... Grr ik geraak er maar niet aan uit en ben zeker al 10 keer van gedacht veranderd.
In feite maakt de bestemming niet zoveel uit, ik wil een hotel dat aan mijn verwachtingen voldoet:
- mooie zoetwaterzwembaden
- dicht bij een mooi zandstrand
- niet te ver afgelegen van een centrum
- liefst all-in
- lekker eten
- een poolbar vind ik ook wel leuk ;-)
We zouden voor 10 dagen willen gaan (17 tot 27 juli) en ons budget is ongeveer 3000 maximum 3300 euro voor 2 personen.
Zit iemand met een gelijkaardige situatie? Hebben jullie tips, ken je mooie hotels?
Laat het gerust weten!! Ik ben wel niet geïnteresseerd in exotische, verre bestemmingen. Heb geen zin om zo lang te vliegen. Ook Turkije, Marokko, Tunesië of Egypte interesseren ons niet echt.

Lieve

Lieve
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2097


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-12-2008 6:24:33

- cyprus, paphos amathus hotel: goed hotel en lekker eten. indruk van cyprus was minder. heb zeker al mooiere plaatsen bezocht

- kreta, minos beach: mooi hotel, vip-bungalows zijn super, maar ook duur. vlakbij een mooi stadje. Kreta is een prachtig eiland!!!

- volgens een vriendin van mij is rhodos geweldig, staat bij ons ook op het verlanglijstje

in spanje bezocht ik barcelona, mooi maar niet voor huwelijksreis

tenerife, hotel jardin tropical, hier krijg je 50% honeymoonkorting geloof ik. wel geen mooi zandstrand, wel een mooi zwembad aan zee

Mallorca was ook zeker een aanrader



Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik23-12-2008 8:02:03

Hey Lieve

Wij hebben vorig jaar Kreta bezocht. We hadden hotel Minoa Palace Beach Resort & Spa in Chania => een échte aanrader!!! Het is ZEKER zijn 5 sterren waard ... het was wel niet mogelijk om all in te boeken maar wij hadden half pension genomen en een wagen gehuurd om het eiland te verkennen, ZALIG !!!

Groetjes en succes met de zoektocht!

Nathalie
12/09/2009



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik23-12-2008 9:35:54

Kreta is een prachtig eiland. We zijn er vorig jaar geweest! We hadden een goed hotel (zwembad, poolbar, all-in, aan t strand, ...), maar t eten was niet spectaculair, dus daarom maar niet aanraden :-)

2 jaar geleden zijn we naar Rhodos geweest. Was ook prachtig !!! We hadden een superhotel binnen je prijsklasse (denk ik): bij Neckermann: Esperides Beach in Faliraki. Kijk maar eens: Verschillende zwembaden, aan het strand, all-in, heerlijke buffetten, mooie kamers, ... Voor ons de beste vakantie tot nu toe.

Ik wacht vol spanning op tips die jij gaat krijgen, want wij zijn ook nog op zoek naar een leuke trip in de regio's die je voorstelt :-)

Groetjes, !!



Lobke
13-11-2009
 Meld misbruik23-12-2008 9:54:25

hoi
wij zijn vorig jaar op vakantie geweest naar Lesbos (dorpje molivos) en het is daar supermooi
het dorpje ligt op een heuvel en op de heuvel staat een oude burcht
je kan er de echte griekse sfeer opsnuiven, je ziet nog oude vrouwtjes op ezels voorbij wandelen en af en toe moet je halt houden om een kudde geiten te laten passeren
Echt een leuk eiland met leuke verborgen dorpjes..
Wij hebben er een auto gehuurd en heel het eiland afgetourd.

Grtjs
Lobke



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik23-12-2008 11:04:47

Hoi
Wij deden 2j geleden een combinatiereis Santorini-Kreta. Een supercombinatie!!
Op Santorini hadden we een eenvoudig 3-sterren-hotel geboekt om de kosten wat te drukken + we waren er maar 3 dagen. Een heel romantische bestemming hoor!
Op Kreta hadden we een 4-sterren-hotel geboekt voor 1 week: Iberostar Creta Marine. Betaalbaar én voldoet aan al je verwachtingen!! Dit hotel ligt op enkele kilometers van de stad Rethymnon.
En dergelijke reis valt zeker binnen je budget hoor.
Je kan zelf je hotels kiezen binnen deze bestemmingen (Thomas Cook).
xxx



domi

 Meld misbruik23-12-2008 15:23:27

Wij zijn vorig jaar neer kreta geweest, super!!! Ons hotel was minoa palace en daar kan je privaat zwembad nemen echt super romantisch en lekker privaat! en avond animatie is er ook altijd, ons budged was toen 2700€,
ben benieuwd wat je gaat nemen



werner
28-5-2009
 Meld misbruik23-12-2008 15:55:39

Waarom niet het eiland Kos.
We trouwen daar Volgend jaar op 26 mei 2009
Dus terzelfde tijd is het onze huwelijksreis.
Voor dat bedrag neem je een prachtig half pension hotel en als je wil kan je alles dagen gaan eten zoals de koningen doen en zal je nog dollars over hebben.



werner
28-5-2009
 Meld misbruik23-12-2008 15:57:48

oja, mocht het vorige berichtje je interesse gewekt hebben, mag je altijd verdere info vragen.
vanmassenhove@mobistarmail.be



Lorianne

 Meld misbruik23-12-2008 16:57:59

Op de Griekse eilanden zijn de Grecotels supergoed, heb er al enkele bezocht en steeds heel mooi.
Als je voor Spanje (of Canarische) kijkt is het misschien ook leuk om naar de RIU hotels te kijken,ze hebben op Gran Canaria en Tenerife een clubhotel all in.
En zo zijn er nog heel veel. Misschien wat ideetjes opdoen in de Vip brochure of Pegase.
groetjes
Lorianne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums