Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Couture Paule

  17-12-2003 23:39:19
Hallo,
Ik heb dit weekend mijn droomjurk bij Couture Paule gevonden. Is er iemand die zijn kleed daar ook gevonden heeft? Hoe zijn jouw ervaringen. Enig idee hoe de retouches meevallen (en de prijs hiervan). Is er ook veel lingerie?

groetjes, ellen

Ellen
6-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 605



20-12-2003
 Meld misbruik22-12-2003 12:34:57

Hallo Ellen,

ik heb ook een jurk van bij Paule,
en ik heb fantastische reacties gehad op mijn kleedje. Ik ben eergisteren getrouwd.)In de winkel is de service meestal heel goed, afhankelijk ook van de verkoopster die je bij je hebt.
Voor mijn retouches moest ik 30€ extra betalen. Ze hebben me heel goed geholpen, maar ze geven geen korting ofzo.

Kan je hier verder mee?

Riet



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:24:59

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...