Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rozerie & Zwijnaarde

  19-12-2008 0:16:19
Hallo,

Heeft iemand ervarig met huwelijksfeest in kasteel de Rozerie of kasteel van Zwijnaarde?

groetjes

jaarke
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1233


www.klimaxsmusic.be

 Meld misbruik19-12-2008 4:20:29

Goeiedag Jaarke.

In de Roserie te Aalst heb ik al meerdere feesten gedraaid.
Ik geef je graag wat uitleg neg/pos op info@klimaxsmusic.be

Mvg
www.klimaxsmusic.be



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik19-12-2008 14:48:23

Van de Rozerie in Aalst heb ik al gehoord dat die locatie zeer dringend aan een opknapbeurt toe is... Van het kasteel in Zwaijnaarde heb ik nog niet echt iets negatief gehoord. Zelf heb ik er eens een receptie bijgewoond en de hapjes waren wel lekker maar er werd veel te weinig rondgegaan. Wel een prima locatie voor foto's want er is een Golfcourt aan verbonden. Wijzelf zin gehuwd in de Salons Caipirinha te Merelbeke en hebben niets dan lof over die zaal zowel qua locatie, bediening, eten (mmm!), vriendelijkheid, enz... Echt een superhuwelijk gehad. Mijn zusje trouwt er nu volgend jaar ook dus als reclame kan dat tellen :-)
Groetjes en veel succes met de zoektocht!
Lien, bijna een jaar getrouwd :-))))



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik20-12-2008 14:16:26

Hoi,

De Rozerie kan inderdaad best een opknapbeurt gebruiken.
Qua buitenlocatie is deze wel prachtig, maar binnen inderdaad gedemodeerd.
Iedereen zit trouwens ook verspreid over verschillende ruimtes waardoor je het contact wat verliest met uw gasten.
Uiteraard puur persoonlijk.
Nadeel vonden wij ook dat men naar beneden moest voor het dansfeest.
De mensen kunnen dus niet aan hun tafel blijven zitten.
Ik denk hierbij aan grootouders en zo die niet continu op de dansvloer te vinden zijn...
Zwijnaarde geen ervaring mee.
Allen van horen zeggen dat de eretafel zowat boven de rest uitsteeks, maw op een verhoog of zo.

Wij trouwen in salons Roskam in Merlbeke.
Al twee keer gaan eten en niets dan lof.
Groetjes



Els
20-6-2009
 Meld misbruik2-1-2009 21:11:38

wij zullen trouwen in de rozerie! ben er echt tevreden van..t zijn lieve mensen

inderdaad hier en daar opknapbeurt nodig, maar hier zijn ze aan bezig. deze zomer werd buiten geverfd en het salon/bar zou ook onderhanden genomen worden. nu hebben ze net de wc's gedaan..

na 20/06/09 laat ik iets weten ;)

van familie die er al geweest is niets dan positiefs gehoord...
gr



jaarke
29-8-2009
 Meld misbruik5-1-2009 7:52:34

Bedankt Els,

Ja, zijn ook zot van heel het concept.
Zeer veel originele mogelijkheden.
Met hoeveel mensen zijn jullie op het diner? Schijnt wat krap te zijn met 120...
Is de receptie, diner en bediening verzorgd?

bedankt voor je reactie!
Proficiat met jullie nakende trouw

gts



Els
20-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 14:10:18

kasteel de rozerie is een echte aanrader!

wij zijn er zaterdag getrouwd en het was fantastisch!!

super bediening, fantastische sfeer, alles werd voor ons gedaan.
pakjes werden direct overgenomen, drank overvloedig geserveerd (echt, de gasten vonden dit super, en toch met forfaits :) ), alle gasten zaten al aan tafel en nét voor dat wij aan tafel gingen diende er zich nog 2 personen extra aan. deze werden zonder problemen opgevangen en bijgepast aan een tafel. Organisatie zorgde ervoor dat wij ons totaal geen zorgen hoefden te maken. daardoor had ik eigenlijk totaal geen stress: zalig!!! kasteel is intussen helemaal opnieuw geverfd, de kapel komt dacht ik later nog aan bod, maar uiteraard is dit niet prioritair. met doeken en versiering zijn de mindere plekjes snel verstopt, of mogelijkheid tot viering buiten..

ook de viering in de kapel was fantastisch. wij hadden wat veeeeel volk, dus dat was wel wat krap, maar des te gezellig :) buiten kon niet omdat het weer net iets te wisselvallig was: anders zeker een aanrader bij veel volk

eten boven en dansfeest beneden = helemaal geen probleem!!!

wij en ALLE gasten vonden het super. enorm veel complimenten gekregen over totaalpakket en zeker ook over de zaal/eten ed... dus bij twijfel... no worries!

aja, de bloemen werden voor en na t feest voor ons in de frigo's bewaard + auto door omstandigheden in privégarage geplaatst :)
dit was allemaal geen probleem!

wij hebben onze fotos elders genomen, maar de locatie leent zich er perfect toe om dit ginder te doen: water, bloemen, balkon... wij hebben dit jammer genoeg te weinig 'gebruikt'...

groetjes!! bij vragen mag je altijd mailen naar pimpje_AThotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...