Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2e hands lingerie

  17-12-2008 14:02:07
Ik ben aan het twijfelen om een corsage aan te schaffen, maar ik heb 2 dilemma's: ten eerste weet ik niet zeker of dit wel gaat onder mijn kleed (heel doorzichtig rond buik en je ziet elk bubbeltje erdoor, dus misschien ook de balleinen), en ten tweede kost dit zoveel!! Moest ik het erna nog dragen zou ik het minder erg vinden, maar huidskleurige lingerie is niet bepaald sexy dus het zou in de kast verdwijnen. Vandaar dat 2e hands misschien een betere optie is...maar bestaat er zoiets als een 2e hands lingeriewinkel???

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1124


Inge
14-7-2009
 Meld misbruik17-12-2008 17:20:07

geen idee, er staan wel bustiers op ebay en andere sites.
Ik wou oorspronkelijk ook een bustier maar heb deze zomer eentje gekocht van Marie-Jo in de solden om er eens een tijdje mee rond te lopen, en ik vind dat dat echt niet makkelijk zit. Je kan er bijna niet mee zitten want dan duwen die baleinen in je ribben :-(
'k Heb me dus ondertussen een bh met halter gekocht (en die had ik voor de helft van de prijs van de bustier), die zit veel comfortabeler en uiteindelijk moet je er toch een hele dag mee rond lopen he ;-) en dan kan ik hem achteraf nog dragen. Want een bustier zal daarna nauwelijks nog uit je kleerkast komen denk ik...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik18-12-2008 9:53:28

Een halter is jammer genoeg geen mogelijkheid omdat ik het kleedjes geen bandjes ofzo heeft... Probleem met ebay is dat je niet kan passen, en met mijn cupmaat is dat wel essentieel :-)
Maar inderdaad: misschien even de solden afwachten.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-12-2008 14:10:56

bij onze bruidswinkel raden ze een corset zeker niet aan, je zou daar meer last mee hebben als wat anders



nele
8-8-2009
 Meld misbruik24-3-2009 13:36:27

Hey,

Ik heb een fijn kanten kleedje waar alles van ondergoed onder te zien is. Daarom ga ik een string aandoen zonder naden. Zit nog super comfi ook. Eens we thuis zijn doe ik mijn setje aan voor mijn ventje. Een corset is zeker mooi, maar dat is echt niet gemaakt om een hele dag mee rond te lopen. Dat is om in de slaapkamer mee te pronken. Dit weekend heb ik er een witte zien hangen in Etam.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...