Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat vinden jullie van die kleedje voor me dochter.

16-12-2008 22:39:07
http://www.chiqie.nl/Webwinkel/Bruidsmeisjesjurk/Bruids...

ik heb op bovenstaande websiteadres het volgende kleedje gevonden. graag zou ik eens jullie mening willen weten. En is ivoor een mooie kleur voor een klein meisje? Mijn jurk is ook ivoor en dezelde stof zit erin verwerkt.
Alvast bedankt voor jullie mening.
groeten Kelly

kelly
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 994

evy
1-3-2009
 Meld misbruik17-12-2008 9:25:51

't Is uiteraard ieders smaak. Op zich geen lelijk kleed, maar ik zie liever ivoor. Maar zoals ik zei: ieders smaak.
Neem ook eens een kijkje op humpiedump.nl . Prachtige kleding! Wij kochten er het kostuumpje voor ons zoontje. Goedkoop en goede kwaliteit!

Groetjes Evy
138 dagen getrouwd

s
1-6-2007
 Meld misbruik17-12-2008 11:43:44

Heel eerlijk: ik vind het kleedje niet echt 'wauw'.
Maar misschien staat je dochtertje er stukken beter mee dan het meisje op de foto. Ik vond haar er absoluut niet mee staan. Ze liet het kleedje niet echt opleven. (ok, het model is een kindje, geen professioneel model, ik ben nogal streng)
Wat ik niet zo mooi vind aan het kleedje zijn de bandjes aan de schouders. Toch niet als die zo afhangen, blote schouders komt sensueel over en dat vind ik niet gepast voor een kind. (amai, ik ben echt wel streng aan het oordelen).
Maar zoals ik al zij, misschien staat het jouw kind beter. En als jij het mooi vindt en het past bij jouw kleed, moet je dat bestellen.

Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik17-12-2008 15:22:23

Hoi,
Ik vind het persoonlijk een heel mooie jurk. Ik zou ze wel in een kleur kiezen, ik weet niet welk kleur je dochtertje graag ziet. Maar ivoor vind ik persoonlijk niet voor een klein meisje.

Veel succes!

Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik17-12-2008 15:42:12

Ik persoonlijk vind het kleedje opzich niets, maar dat moet je natuurlijk zelf kiezen e! Zoals vanessa zegt, ik vind ivoor ook niet mooi staan bij een klein meisje, trouwens jij moet opvallen e bruid! Ik vind trouwens de jurk in het bordeau wel prachtig en misschien wel passend als jij ivoor bent en je man een zwart kostuum met ivoor gekleurd hemd en bordeau das?

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik17-12-2008 15:48:38

Hallo,

Ik vind het ook een mooi kleedje, en als dat zoals je schrijft bij jouw kleed past, zal dat prachtig zijn volgens mij.
Wel sluit ik mij aan bij "s" voor de schouderbandjes: ik vind ze mooier als ze gewoon op de schouder worden gedragen.

Wat de kleur betreft: ivoor vind ik wel kunnen voor een bruidsmeisje, maar dat hangt er ook van af of jouw dochtertje ermee staat. maar dat zul je zelf wel het beste weten :-)

Groetjes

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik17-12-2008 20:11:56

hey,
als ik eerlijk mag zijn vind ik dat een beetje te volwassen voor een kindje.
ik weet natuurlijk niet welke leeftijd jullie kindje heeft.
onze kindjes zijn met de trouw 7 en 3,5, wij willen hun wel nog een beetje kinds kleren.
ik heb al hele mooie rokjes van petit filou gekocht voor mijn prinsesjes en ze zien er al naar uit om ze te mogen aandoen.
maar het is natuurlijk jou beslissing.
ik dacht in het begin ook aan suite kledij voor mijn kindjes maar als ze dan niet mogen gewegen erin vind ik dat ook zonde.

groetjes Daisy en Lieven
25/09/09

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-12-2008 20:24:23

ik vind het ook niet echt mooi.. sorry

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik17-12-2008 20:37:42

Ik vind die kleedjes verschrikkelijk, sorry,... 't Kan ook aan het model liggen ;-).
Zoals Daisy al schreef: niet geschikt voor een kind.
Als je twijfelt, zou ik het niet doen in jouw plaats!
Mss kan je iets geschikt vinden bij 1ste communiekledij of zo?
Succes!

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik17-12-2008 22:46:13

Hoi Kelly, ik zou het eerste kleedje niet meteen kiezen. Het is bijna een kopie van een bruidkleed en dat kan volgens mij niet echt de bedoeling zijn. Ik zou ook meer voor een frisse kleur gaan zoals dat lichtblauw of geel. De kleedjes op zich vind ik niet mis.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...