Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vragen getuigen - geen vacature!!

  16-12-2008 13:18:01
Ladies,

Op kerst komen mijn broer en zus en mijn verloofde zijn 2 zussen, zij zijn onze getuigen (2 vr de kerk en 2 vr de wet).
We willen hen op 'n leuke manier als getuigen vragen, het idee van 'n vacature ken ik al..
Maar het liefste wil ik iets origineel..

Alvast bedankt voor de reacties !

Liefs
Sofie

Sofie
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1548


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik16-12-2008 13:24:07

Hoi,

Ben naar juist hetzelfde op zoek...
Champagne- of wijnfles met persoonlijk etiket, puzzel, ...
Als ik iets gevonden heb laat ik het je weten !

Groetjes



Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik16-12-2008 13:30:51

Ok, bedankt! Als ik iets vind buiten deze site, zal ik het in de titel zetten van een berichtje! Wanneer trouw je? Dan vind ik je zeker terug!

Liefs



fabienne
23-5-2009
 Meld misbruik16-12-2008 13:45:50

Ik ga dit weekend mijn getuige vragen. En ik ga het als volgt doen... de getuige krijgt van zijn werk toch een dag verlof hé. Nu heb ik de personeelsdienst gecontacteerd van haar werk en gevraagd of ik een briefje mocht hebben waarop ze daar hun verlof moeten aanvragen. Ik heb dit briefje 3 keer ingevuld, waarvan 2 keer met een stempel erop "denied" (afgekeurd dus) en 1 keer met een stempel "approved". Die "approved" is dan op het briefje waar ze zogezegd verlof vraagt op onze trouwdag.

Het is maar een idee! :-)



Sophie

 Meld misbruik16-12-2008 15:11:49

hey, Sofie,

Ik heb een woordzoeker gemaakt. meestal moet je bij een woordzoeker met de overgebleven letters een zin zoeken.
Bij de opgave staat er dat ze de letters van links naar rechts moeten lezen en van boven naar onder... en die letters vormen te zin. Wil JIJ mijn getuige zijn?

Ik had ook gedacht aan een beertje, en op het tshirt van het beetjes staat er weer 'wil jij mijn getuige zijn'

Heel simpel om te maken met strijkpapier.
Hopelijk ben je er iets mee
groetjes
sophie



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik16-12-2008 20:21:14

Ik heb ronde doosjes gekocht in de knutselwinkel en deze langs buiten versierd. Aan de binnenkant van het deksel ga ik een gedichtje plakken waarin ik hen vraag om getuige te zijn. In het doosje doe ik chocolaatjes en dan een plastiekfolie errond en tussen de strik stop ik een leuke balpen. Mijn broer was er in elk geval blij mee, de drie andere getuigen volgen met kerst!

Succes!



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik16-12-2008 22:08:13

Hoi
Ik dacht eerst ook dat het idee van de vacature mss niet meer zo origineel zou zijn omdat er hier op het forum al velen dit idee gebruikten, maar als ik de vacatures (opgerold in een voorblad van "Vacature" met een rood lint errond) afgaf aan de getuigen waren die superenthousiast over het "wel héél originele idee". Mijn zus is zelfs beginnen schreien! Zij hadden het nog nooit gehoord dus...mss toch eens overwegen? (tenzij jouw getuigen dit idee wel degelijk al kennen hé)
xxx



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik17-12-2008 10:52:53

Hoi Sofie

Wij trouwen op 19/09/2009.
Ik heb mijn getuigen wel al gevraagd, maar zoek een originele manier om het "officieel" te maken.
Mijn verloofde raakt er niet uit wie hij wil vragen en heb hem nieuwjaar als deadline gegeven...
Wij zijn al verloofd van einde maart, dus hij heeft wel al beetje tijd gehad ;-)

Wat Katrien zei is eigenlijk mss wel waar.
Tot voor dit forum had ik ook nog niet van een vacature gehoord.
Mijn broer is zelfstandige, dus voor hem kan ik dat niet bepaald gebruiken...

Dat verlof-ding vind ik wel leuk voor mijn zus bvb...
Fabienne, mercikes voor de tip !

Wat hebben je guigen als beroep?
Misschien in het kader daarvan iets uitzoeken ?

Groetjes

ps wanneer trouwen jullie ?



Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik17-12-2008 11:07:53

Hoi Sofie,

Wij trouwen een week vroeger dan jullie (12/09/2009) in Waregem.
Wij zijn verloofd van begin mei dit jaar..

Mijn broer is ook zelfstandig dus dat verlof-ideetje kan ik ook niet doen..

Ik denk eraan om foto van ons af te drukken met de tekst errond 'wil je mijn getuige zijn', te plastificeren en in stukken te knippen..

Waar trouwen jullie?
Of ben je actief op het andere forum ook?

Liefs



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik17-12-2008 16:49:17

Hey Sofie,

Wij trouwen in Aalst, maar feestzaal is in Merelbeke.
Dit is het enige forum waar ik op zit.
Neemt mij soms zo al volledig in beslag dat ik met een tweede forum misschien niets anders meer doe ;-)

Dacht ook aan foto en er dan een puzzel van te maken, maar ben er niet uit.
Wil eigenlijk iets geven dat ze nog lang ergens op een kast of zo kunnen zetten (als ze dat willen tenminste) en niet gewoon wegdoen.
Bedoel dat ik er een blijvende herinnering van wil maken...

dus ben nog aan t broeden ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...