Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen

  17-12-2003 20:10:38
Hallo, wij trouwen op 17 januari 2004, alles is al geregeld, wij hebben enkel nog een probleem met de tafelbenamingen. Wij zouden iets anders willen dan tafel 1, 2,... Hebben jullie ideeën voor tafelnamen, laat het ons weten. Alvast bedankt & veel succes met jullie huwelijk!

Lindsey
17-1-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1704


Johan
16-7-2005
 Meld misbruik17-12-2003 21:42:48

haai!
enkele ideetjes, ik denk dat je het persoonlijk moet maken... bv, steden uit het land van julie huwlijksreis, als je vriend een hevige voetbelsupporter is namen van de spelers, bloemennamen, misschien iets zoeken ivm met jullie intresses, als je vriend agent is de tafels generaal, adjunct, enz. noemen, je kan het zo gek niet bedenken!
Veel plezier en succes!
groetjes Laila



Marjolein

 Meld misbruik17-12-2003 22:46:39

hallo,

vorige zomer zijn wij naar een trouw geweest van iemand die een grote rozenliefhebber is. zij hadden de tafels dan ook elk de naam van een roos gegeven . heel mooi hoor!



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik18-12-2003 17:34:03

Hey,
wat dacht je ervan om de namen van jullie lievelingsliedjes te nemen en dan kan je de mensen daarop ook naar voor vragen.



Britt
7-5-2005
 Meld misbruik19-12-2003 3:19:48

Normaal gezien waren wij getrouwd.... jaja NU vandaan 19 dec.2003 waren het niet dat een droevige gebeurtenis ons huwelijk deed uitstellen.
Waarom kiezen jullie niet voor een thema die gelijk staat met dit seizoen.
Wij hadden gekozen voor "kerstbomen"... maar aangezien jullie ook trouwen in een wintermaand.... kies misschiens voor... "ijspegels.... "stallagmieten enz..."... of voor "sneeuwvlok"... "ijsbaan"... "skiepiste"... "vodkacontrole" ...enz... SUCCES


Britt



sofie
25-6-2005
 Meld misbruik19-12-2003 22:51:04

ik ben ooit eens naar een trouwfeest geweest waar de tafels de namen gekregen hadden van beroemde architecten en kunstenaars. Zij was kunsthistorica en hij was architect.
Mijn vriend hadden zitten denken aan bekende schrijvers en historische figuren. Hij is historicus en ik ben Germanist. Vandaar...



liesbeth
3-4-2004
 Meld misbruik24-12-2003 15:02:57

Wij gaan waarschijnlijk romantische filmtitels nemen. De DJ speelt dan een nummer uit de soundtrack. Zo weten de gasten wanneer ze naar hun tafel kunnen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...