Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd!

  12-7-2005 22:30:16
Hey allemaal,

Vorige vrijdag (8 juli) was het dan eindelijk zover. Ik voelde me zeer goed, was niet echt zenuwachtig...
Het werd een pracht van een dag!
Het weer was maar half en half, maar zelfs dat kon mijn euforisch gevoel niet bederven.
Aan al wie nog moet trouwen: wees niet te zenuwachtig, dat is echt nergens voor nodig. Geniet van je dag! Veel mensen hadden me op voorhand deze goede raad meegegeven en ik ben blij dat ze het deden. Het leek me nogal vanzelfsprekend, maar het is echt een goede tip. Sta stil bij wat mensen je wensen, bij het vele volk dat speciaal voor JOU en je wederhelft is gekomen. Het is echt een groot feest!!

En nu... op reis! Donderdag vertrekken we naar Sicilië!
Veel succes nog bij de voorbereidingen en ik zal af en toe nog eens komen piepen om te kijken of ik nog kan helpen bij vraagjes en zo!

Liefs, mevrouw annelies ;-)

annelies
8-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1022


cindy
10-6-2006
 Meld misbruik13-7-2005 7:20:12

proficiat annelies en ook aan uw man.

geniet nof van u vakantie en nog veeeeeeel geluk en liefde in je leven


grts cindy 10.06.2006



Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik13-7-2005 11:30:48

Hey Annelies,

Proficiat met jullie huwelijk! Bij ons is het ook al 11 daagjes geleden. En het was inderdaad prachtig. Geniet nog van jullie wittebroodsdagen-weken-jaren!!
Veel plezier op reis. Wij vertrekken op 21 juli naar Rhodos!

Groetjes Mieke



Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik13-7-2005 11:40:01

hey, annelies

een dikke proficiat vor jullie beiden.voor mij begint het nu ook te korten nog 10 daagjes en het is zover ik ga proberen u raad te volgen

Groetjes Tanja



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik13-7-2005 20:10:45

Proficiat!

Op jullie eerste huwelijksverjaardag is het aan ons, hopelijk is het weer dan iets beter...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...