Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Breedte trouwring kiezen

  11-12-2008 13:13:25
Hoi hoi allemaal, ik ben aan het rondkijken voor onze trouwringen en ik vroeg mij iets af: wat staat het mooiste bij dikke vingers? Een smalle of bredere trouwring? Iemand een idee? Ik heb nl een trouwring gevonden die ik in de gewenste breedte kan laten maken, maar ik wil dus een breedte kiezen die mijn vingers wat slanker laat lijken. Groetjes, Tine

Tine
1-1-2017
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1342


Nele
28-2-2009
 Meld misbruik11-12-2008 13:21:58

ik heb niet meteen dikke vingers, maar eerder korte vingers, die dan natuurlijk wat breder lijken... Ik vind persoonlijk een iets bredere ring mooier, een smalle 'snijdt' precies zo'n beetje af, een bredere (0,5-0,7cm) verdeelt t wat beter.
groetjes,
Nele
28/02/2009



Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik11-12-2008 13:22:20

Hoi Tine

De goudsmid waar bij bij zijn geweest heeft ons aangeraden om geen smalle ring te nemen als je zware handen/vingers hebt. Dus de keuze was vlug gemaakt, brede ringen voor ons beiden. En het klopt echt hoor want ik ken iemand die een fijne ring draagt en zware vingers heeft en je ziet bijna niks van de trouwring. Vind ik wel jammer eigenlijk. Als je eens wil piepen naar onze ringen, ze staan momenteel nog op de website www.juwelenarnaud.be . Dan klik je op het tabblad trouwringen en het zijn de eerste die je ziet (stocknummer 676). We mogen ze nog voor de feestdagen gaan halen :-)

Groetjes en nog veel plezier met de rest van de voorbereidingen.

Veronique C.
15/5/09



Anne

 Meld misbruik11-12-2008 15:09:33

Ik heb ook korte vingers (niet echt brede) en wilde eigenlijk een heel brede ring, maar dan zijn mijn vingers echt super kort dus wij hebben een tussenin maat, kijk dus ook of je lange vingers of korte vingers hebt



Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik11-12-2008 16:17:17

Ik heb smalle vingers en heb een smallere ring gekozen (ca 4,2mm), misschien dan een iets bredere ring voor bredere vingers. Hebben ze bij de juwelier geen "pasringen" in verschillende breedtes. Normaalgezien voor de diameter te weten, moet een metalen ringetje om je vinger doen om te weten wat het beste is. Misschien hebben ze dit ook in verschillende breedtes?



Tine
1-1-2017
 Meld misbruik11-12-2008 17:26:15

Enorm bedankt voor jullie tips allemaal! Het zal dus een tussenmaatje worden aangezien mijn vingers ook niet echt lang zijn. Nog veel succes met jullie voorbereidingen. Ow en aan Veronique: zeer mooie ringen, het zal al qls een beetje kerst voelen straks bij het ophalen vermoed ik :-)



Cecile

 Meld misbruik20-1-2009 11:00:59

He Tine,
best gewoon even langsgaan bij een juwelier en zien wat het best past bij je vingers - als je een adresje wil, neem gerust even contact op
gr
Cecile


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...