Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

regen

  10-12-2008 8:54:29
pff, wij trouwen volgend jaar 12 december, en nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken over het weer... Ik dacht dat december een overwegend droge maand was (na natte oktober en november), maar nu is het al hele dagen aan het regenen! En echt de hele dag, zonder droge momenten. En de dagen zijn zoveel donkerder dan een regenachtige zomerdag... Ik begin toch te twijfelen aan onze datum... Maar als het zo regent, zet je je daar toch rap over zeker op je dag? of zijn dat fabeltjes?

grtjs

katelijne

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1076


s
1-6-2007
 Meld misbruik10-12-2008 9:10:07

Ja, maak je niet druk. Je zet je daar rap over.
Probeer ook nu de laatste dagen voor je trouw dat uit je hoofd te zetten want het heeft echt geen enkele zin om je daar druk in te maken.
Ik besef het: makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer het toch maar te doen.

Het vervelenste aan regen op je trouwdag (zeker in de zomer) zijn de mensen die met opmerkingen komen zo van: toch wel spijtig dat het regent.



marijke
13-9-2009
 Meld misbruik10-12-2008 9:11:36

Hej hej,
ik trouw volgend jaar ook in de herfst-winterperiode en natuurlijk ben je in Belgie altijd voorzien op slecht weer, maar dat kan je ook voorhebben in mei of juni, dus geen zorgen hoor, mooi weer of niet: het wordt een prachtige dag. Ik geloof echt dat je daar op die dag zelf snel over bent, uiteindelijk is mooi weer enkel nuttig voor het moment dat je uit de kerk komt en voor eventuele foto's buiten, voor het overige zit je toch de hele tijd binnen... Geen zorgen dus, komt wel in orde.
ps: ik bel alvast naar Frank Deboosere en regel wel iets voor ons!

[URL="http://www.whenismywedding.com/"][IMG]http://www.w... ]




ilse
23-1-2010
 Meld misbruik10-12-2008 10:27:57

wij trouwen in janari 2010 en ik hoop natuurlijk ook op een droge dag. Maar iedereen die in de zomer trouwt hoopt mooi weer te hebben als t dan regent is het des te erger.
Wij rekenen op alle weersomstandigheden. Sneeuw zou ideaal en superromantisch zijn



katelijne

 Meld misbruik10-12-2008 10:32:45

ik hoop ook op sneeuw :-)
ach ja, de gevoelens zullen die dag veel sterker zijn dan het weer hé
En de kans is even groot dat er een winterzonnetje is :-)
Merci voor jullie reacties, want toen ik opstond, dacht ik echt: pff weer zo'n donkere sombere decemberdag!



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik10-12-2008 11:19:44

Goh ja, moest het regenen zou het echt wel jammer vinden, maar het is geen ramp. Uiteindelijk zijn we er wel op voorbereid dat het zo kan zijn, onze foto's zullen dan binnen getrokken worden (en we kunnen er eventueel nog op huwelijksreis laten trekken, mét een stralende zon), en alle activiteiten zijn sowieso binnen gepland waar je niets merkt van de regen! En misschien kan het nog wel goed zijn voor foto's: tegen elkaar geduwd onder een witte paraplu, schuilend voor de regen??



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik10-12-2008 11:47:52

hey KAtelijne

Ik kan je garanderen dat je je daarover zet die dag!
Ik had daar eerst ook schrik voor, maar als zich dat voordoet hé dan relativeer je dat allemaal enorm en geniet je gewoon!
Wij zijn in mei getrouwd en hadden mooi weer verwacht. Het was heel de maand bakken heet, behalve ons trouwweekend.
Dan was het van temperatuur wel goed, maar het heeft gestortregent! Niet normaal!
Uiteindelijk heeft dat ook zijn charmes zenne!
Samen onder paraplu duiken, allemaal in de bedoempte bus kruipen, iedereen die samen achteraan in de kerk staat en u daar opwacht...
Het is niet hoe iedereen zich het ideale plaatje voorstelt, maar mocht ik mijn dag kunnen overdoen ik zou hem exact nemen zoals ik hem gekregen heb, met veel regen!
Geniet ervan met of zonder nattigheid!
Hoop gewoon dat het niet vriest of glad is op de baan!
Groetjes!



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik10-12-2008 16:44:42

Hi Liesbeth, ook getrouwd op 17 mei zekers? Het was tot 16 mei prachtig weer en op onze dag werden we wakker met gietende regen. Ik moet zeggen dat er toen wel wat paniek heerste. Uiteindelijk hebben we nog geluk gehad, want het regende niet op de cruciale momenten, zoals binnen- en buitengaan ceremonie, stadhuis en de foto's. Het heeft wel gegoten toen ons feest begonnen was.

Niet te veel over panikeren, want het lost toch echt niets op.
Groetjes
elisadiana1@hotmail.com



Nathalie
6-7-2011
 Meld misbruik12-12-2008 15:21:27

Hoi Katelijne,

Je mag je dit echt niet aan trekken. Laat daardoor dan zeker je dag niet vergallen.
Ik ben getrouwd op 7 juni 2008. Had die datum genomen omdat mijn hele leven al telkens als ik in de examens enzo zat het stralend weer was en begin juni praktisch altijd goed is. Hélaas was die dag een druiperige dag en heeft het praktisch gans de dag geregend (geen water gieten maar wel te veel om buiten foto's te nemen enzo). Dat vond ik het ergste omdat ik zo graag op een aantal lokaties buiten foto's had gemaakt. Ook het feit dat mijn 'lieve' schoonmoeder mij regen toe gewenst had en zei 'het gaat zeker regenen' vond ik vreselijk (want ze had dan haar gelijk gekregen). Maar toen ik s'morgens op stond dacht ik foert het is nu zo en ik laat er mijn dag niet door verknallen (the party must go on en mag er zeker niet door veranderen) en ik heb echt de ganse dag genoten van onze dag ook van de foto's binnen (onverwachts een binnenlokatie moeten zoeken dan en iets heel tofs gevonden op aanraden van mijn moeder) De foto-album ziet er ook prachtig uit niettegenstaande het een volledig andere omgeving is dan wat ik oorspronkelijk wilde en dat het praktisch allemaal binnen is. En wat de rest van je dag betreft ben je eigenlijk al niet veel buiten hoor enkel voor binnen en buiten gaan van kerk of wet. Dus lig er zeker niet wakker van. Regen of niet jij zal zeker stralen op jullie dag!

Ik duim voor je dat het toch droog zal blijven!

Groetjes,
Nathalie



Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik12-12-2008 17:48:50

Hoi,

Wij zijn gehuwd op 6 juni 2008! Hoopten dat juni een prachtige maand ging zijn. Op onze dag heeft het geregend van 's morgens 6uur tot de dag erna! Het heeft enkele minuten gestopt toen we uit de kerk kwamen en dat was het. Ik heb al boven al toch een supertoffe dag beleefd! Heb er me bij neergelegd en eerlijk gezegd hebben we enkele hilarische momenten gehad met de kleren, paraplu's enz. De fotograaf heeft die dag wel voorgesteld om de fotoshoot op een andere dag te doen.

Groetjes,

Delphine

Trouwens als het weer is zoals vorige zondag, dan is dat toch super!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...