Terug naar overzicht
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Een meisje dat bij mij werkt (jobstudent) heeft wel regelmatig zo'n extensions in en die zit daar de hele tijd mee te prullen. soms is er eentje los en soms steekt er een helemaal naar buiten toe.zij heeft er wel heel goedkope...en misschien steekt ze ze eigenlijk niet goed?
heb mijn clip ins zelf gemaakt met een trens human hair van bij de afrikaanse winkels in antwerpenzelf stukken geknipt en clipsen aangenaaidze zijn met de bruiloft er om 8uur in gegaan , gekruld en opgestoken ben nadien er mee in bed gekropen en ze zijn blijven zitten tot 16uur de dag nadiendus helemaal niets problemen mee gehad was in totaal een €44 kwijt aan haar en clipsenxxx Stephaniealleenvanmij@live.befoto's op www.smileatme.be stephanie en bramof www.netlog.com/forever_nieke
Ik had een los kapsel en ik heb gewerkt met zo een Hairdo. Was heel mooi en niemand heeft het gezien dat het vals was en is ook niet los gekomen. Ik heb dit gekocht bij Pro Duo (kostprijs 120 euro voor vals haar, met echt haar kost dat ongeveer 500 euro).Groetjes,Daphne
hoihoi ik ben zelf kapster en ik raad dat zeker afals je extensions wil moet je gewoon echte nemen die zijn veel beter die worden los van elkaar gezet dus je hebt veel meer mogenlijkheden kwa opsteken enz...groetjes Tineke