Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

just married!!! verslagje+ feestzaal den hof

  9-12-2008 11:38:46
dag bruidjes-to-be,


dagen en wekenlang zat ik hier op het forum af te tellen tot onze grote dag, en lang dat dat duurde... tot die er opeens wel heel snel was... zaterdag 6 december is voor ons de mooiste dag uit ons leven en hier volgt het verslagje:
-om 6u opgestaan, heel goed geslapen, wel een aantal keer wakker geworden van de regen op het raam :-/
-om 7u bij de kapper, het was prachtig! heb er superveel complimenten over gekregen.
-klaarmaken, mezelf in men kleed heisen ;-), en daarna de make-up
-ondertussen was de fotograaf er al (het huis van de fotografie uit assebroek!!!!!)
-tot hiertoe nog niks van zenuwen, alleen dat het toch wel heel lang duurde tot men man er was... spijtig genoeg stond onze oldtimerbus bij hem thuis in panne... maar de mensen van Retro uit Deurne hebben dit direct opgelost en is men man dan toch nog op tijd bij mij geraakt.
-hij zag er prachtig uit, dankuwel hiervoor aan Azaert uit Gent! (die ook de kostuums van de suite heeft verzorgd, prachtig!!!) hij vond me heel mooi in men kleed van marylise (de tulip), en hij niet alleen, ik heb er veel goeds over gehoord!
-even champagne gedronken en dan naar het MIAT te Gent (prachtige locatie om foto's te maken)
-terug naar huis, direct de bus in en naar de kerk. bruidjes, geniet van het gevoel als je naar het altaar wandelt, ik kan dat niet omschrijven... ik zou het direct terug willen doen! de dienst was mooi en men kleuters uit men klas hadden op het einde nog een liedje voorbereid... ik heb me de ganse dienst sterk gehouden, maar toen kon ik de tranen toch niet bedwingen!
-buitengekomen, stond er een geneverkot door de scouts in elkaar gesjord op ons te wachten, met op de achtergrond nen dikken beat van een vriend-DJ van ons, super!!!!
-dan nar de feestzaal 'Den Hof' te zelzate. die mensen weten waar ze mee bezig zijn, hebben ons het mooiste feest gegeven dat we konden wensen! 1 tip aan bruidjes die daar ook trouwen: kies voor het dessert de jubileumijstaart. fantastisch!!! een torenvormige taart met vuurwerk erop maakte onze avond echt af!
-onze DJ (DJ Partysound) heeft ook echt zijn best gedaan, de dansvloer is niet leegeweest tot het einde.


het was een dag om nooit te vergeten, spijtig dat zo'n dag zo snel passeert...
bruidjes:geniet ervan, van elke seconde! ook van die langdurige voorbereidingen!

dikke zoen,
Joke

Joke
6-12-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1453


Kim
1-8-2009
 Meld misbruik9-12-2008 12:00:23

Een dikke proficiat!!
droomde al weg als ik je verslag las, het moet een prachtige dag geweest zijn. Waarschijnlijk spijtig dat hij voorbij is... Maar je kan nog nadromen natuurliik.
Groetjes, Kim



Inneke
19-9-2009
 Meld misbruik9-12-2008 13:14:47

Proficiat!



Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik9-12-2008 14:17:05

Proficiat!
Ik ben blij voor jullie dat alles goed is verlopen zoals jullie wilden.
Geniet nog van elkaar!
Groetjes, Caroline



Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik9-12-2008 16:16:46

Proficiat!
je kan nog nagenieten, wij tellen af, nog 144 dagen!

Valerie



Géralidine
19-9-2009
 Meld misbruik9-12-2008 19:59:52

leuk, ik zie er al naar uit!
ook een dikke proficiat!
één vraag: je kleed (prachtig trouwens!!): hoe is dit langs achter? ik heb ook een kleed van marylise gepast, maar ik vond de achterkant 'speciaal'. ik hoorde van een vriendin dat er verschillende kleedjes bestaan met een kraag... zou je er een foto van hebben?
geraldine_vandennest@hotmail.com
groetjes



Géralidine
19-9-2009
 Meld misbruik9-12-2008 19:59:54

leuk, ik zie er al naar uit!
ook een dikke proficiat!
één vraag: je kleed (prachtig trouwens!!): hoe is dit langs achter? ik heb ook een kleed van marylise gepast, maar ik vond de achterkant 'speciaal'. ik hoorde van een vriendin dat er verschillende kleedjes bestaan met een kraag... zou je er een foto van hebben?
geraldine_vandennest@hotmail.com
groetjes



Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik9-12-2008 20:19:47

Een hele dikke proficiat. had al regelmatig wat gelezen over je voorbereidingen want ook wij gaan ons trouwfeest geven in Den Hof.
Tot hoe laat heeft je trouwfeest geduurd?
Ben je daar blijven slapen in het hotel?



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik9-12-2008 20:39:28

Proficiat Joke+echtgenoot!!
Bedankt voor je verslagje. Ben blij te lezen dat je ervan genoten hebt en dat alles naar wens is verlopen!!
Voor ons een opluchting om te lezen dat je tevreden bent van de feestzaal (wij trouwen er op 04/09/09) en ook van de DJ want wij hebben die DJ ook geboekt!!
Geniet vooral nog na van je dag en van de witteboordsweken hé en kom zeker nog eens neuzen op het forum om bruidjes in spé goeie tips te geven!
xxx





Joke
6-12-2008
 Meld misbruik10-12-2008 18:48:25

aan al 'den hof' bruidjes:
*ons feest heeft tot half 5 geduurd
*we hebben heel veel complimentjes gekregen over het eten, de hapjes en de wijn, het was gewoonweg SUPERLEKKER
*heel de suite is blijven slapen in het hotel, heel mooie kamers trouwens!!!
* @ geraldine: men kleed was deels open op de rug (in ruitvorm), met knoopjes in de hals en dan tot op men kont ;-) heb er heel veel complimenten over gekregen, en het zat dan nog eens zalig ook!

geniet van de voorbereidingen! (ben beetje triest dat het voor mij allemaal al gedaan is...)



Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik10-12-2008 20:04:02

Was je kleed niet één van Marylise? Heb er ook al zo'n gepast.

Wij zouden ook overnachten maar wat ik spijtig vind is dat het ontbijt al om 11u wordt weggenomen en dat tegen 11u ook de kamers moeten leeg zijn, vond wel dat het bruidskoppel toch wat langer mocht blijven!



Kim
11-11-2011
 Meld misbruik11-12-2008 17:35:07



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info