Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie foto's

  11-7-2005 10:27:05
Hallo, weet iemand toffe locaties om foto's te laten trekken? We zijn op zoek naar iets origineels, we hebben al een paar ideeên, maar misschien weten jullie nog iets tofs? Wij zijn van Ronse, de Vlaamse Ardennen dus.

Saskia
12-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1056


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik11-7-2005 11:34:25

Hey, Wij wonen in Antwerpen en gaan onze foto's nemen in de Zoo. Dus iets met dieren misschien. Moet wel te vinden zijn langst jullie kant.
Veel succes Groetjes Cindy



An
24-9-2005
 Meld misbruik11-7-2005 13:21:27

Wat bedoel je met origineel? In welke richting zoek je iets?



Saskia
12-8-2005
 Meld misbruik12-7-2005 10:08:08

geen park met vijver, ofzo. gewoon iets anders dan normaal, 'k had bevoorbeeld gedacht aan leegstaande fabriek...



An
24-9-2005
 Meld misbruik12-7-2005 10:54:51

Een leegstaande fabriek wordt eigenlijk ook al veel genomen. Iedereen wil tegenwoordig iets speciaal, zodat een "gewoon park" al bijna origineel wordt. Wij zijn er ook nog niet helemaal uit hoor. Wij hadden de oude pastorie bij ons gekozen, een mooi gebouw met een prachtige tuin en ernaast een speeltuintje. Maar nu gaan ze dat beginnen renoveren. Onze zoektocht gaat dus ook verder. Ideetjes: speeltuin, pretpark, watermolen, watersportbaan, zoo, begijnhof, ...
Ben niet echt bekend in Ronse, maar is daar geen mooi station met fontein enzo? Of het provinciaal domein in Kluisbergen? De muur van Geraardsbergen of is die al wat verder? Ben zelf van Westmalle dus...
Veel suc6 nog!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...