Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen bruidskindjes

  11-7-2005 10:18:03
Hallo iedereen, met nog één maandje te gaan, moeten er toch nog wat details geregeld worden. Wij hebben geen bruidskindjes voor onze trouw (alleen voor de wet) en ik ben daarom op zoek naar toffe ideeën op de ringen op een originele manier te laten afgeven door mijn bijna-schoonzusje van 13 jaar. Iemand tips??? Had gedacht aan onze hond, maar met al dat volk....

Saskia
12-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1093


Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik13-7-2005 11:50:41

bij ons geeft het dochtertje van mijn vriend de ringen ze is 11 en ga ze aan een my to you beertje hangen en is nog mooi voor de foto's ook (tip van de fotograve) maar daarna verdwijnt het beertje wel.


groetjes Tanja (23.07.05)



An
24-9-2005
 Meld misbruik13-7-2005 12:33:55

13 jaar, dat is dus een beginnend pubertje. Misschien kan je haar een leuk tasje kopen waarin ze de ringen kan bewaren. Ik denk dat ze dat meer zal appreciëren dan een teddybeer.
Natuurlijk ken ik je "schoonzusje" niet en op die leeftijd zit er wel heel wat verschil in die meisjes.
Of geef haar een minibruidsboeketje waaraan een lintje hangt met de ringen.
Anders moet je haar zelf eens vragen wat zij denkt. Haar fantasie is nog veel groter dan de onze.
Groetjes,

An



Tanja
1-8-2005
 Meld misbruik18-7-2005 16:47:03

Wij hebben ook geen bruidskindjes (we willen niet echt zo'n traditioneel huwelijk). Ik heb bij AVA een leuk juwelendoosje gekocht, en het kussentje van de juwelier waarin de ringen zaten opmaat geknipt en erin gestoken..zo blijven de ringen rechtstaan. Beide ringen zijn verbonden met een vuurrood lintje en ik ga vragen aan mijn getuige om met het doosje naar voor te komen, wanneer het zover is.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...