Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen d'euXX

  6-12-2008 9:07:32
Dag bruidjes,

Wij zijn gisteren eens gaan kijken voor trouwringen. We hebben een mooi paar gezien van het merk d'euXX. Wij hadden deze ringen nog nergens anders gezien. Kent er iemand dit merk? En wat is je ervaring, goede of minder goede kwaliteit?

Alvast bedankt voor je reactie!!

Groetjes.

Ellen
14-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 4428


Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik6-12-2008 18:37:17

Ik denk dat ze die ook hebben bij perles d'amour in antwerpen. Anders moet je daar eens naartoe bellen en wat info erover vragen. www.trouwringen18k.be is de site.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-12-2008 21:32:19

Dit hebben ze op veel plaatsen. Eens op de site kijken? Bij dit merk kan je ook oud goud inleveren. Dan betaal je enkel het vermaken en eventueel een extra steentje ofzo. Ik heb een leuke ring van het merk mémoire gezien maar heb nog niks besteld. Ik vind dit nogal moeilijk. Het is toch de bedoeling dat je die héél lang gaat dragen en hopelijk niet te rap moe bent gezien hé?



Imke
4-4-2009
 Meld misbruik7-12-2008 10:15:10

Hey Ellen,

wij hadden deze ringen ook gezien en wilde volledig voor deze stijl gaan. Ikzelf heb ze gezien in de winkels van Versato(wijnegem schopping center). Ik dacht dat ze ongeveer (als ik het nog goed voor heb) rond de 400 à 500 euro per ring uit kwamen. We zijn dan verder beginnen kijken en kwamen dan uit op Wim Meeuwsen. Bij hem vonden we de ringen net iets specialer en de prijs viel voor ons ook beter mee. Ik heb op mijn mail al zijn trouwringen en de bijhorende prijzen. Als je deze graag wilt hebben moet je me maar eens mailen (imkegerard@hotmail.com)

groetjes Imke

Groetjes

Imke



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik7-12-2008 10:15:50

Dag Ellen,

Ik vind die ringen ook heel mooi! Heb ze zien liggen in een winkel in St. Niklaas (juwelier).
Ik zou niet weten waarom het geen goede kwaliteit is, het is toch tenslotte goud, niet?

Volgens mij zullen het bij ons die ringen wel worden.

Succes

Marieke
18/04/2009



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik8-12-2008 15:23:32

Wij hebben dit weekend ook verschillende ringen van d'Eux gezien, maar het was niet echt onze stijl.
Bij juwelier Moens in Oostakker (Oost-Vlaanderen) is er een actie (blijvend) dat je de tweede trouwring aan halve prijs krijgt. Daar kan je alle ringen van d'Eux bestellen dus als jullie die willen, is het echt wel de moeite om er eens voor te gaan kijken. De gravure bij Moens is ook gratis.
De ringen uit de folder van d'Eux kostten rond de 450-500 euro, dus met die actie krijg je de tweede aan halve prijs.
De juwelier gaf ons de tip om nog voor januari te bestellen omdat de goudprijs vermoedelijk nog gaat stijgen na nieuwjaar...

www.moens.be dacht ik... er staan geen ringen op de site maar je kan zijn gegevens er al zien.

Hopelijk ben je er iets mee!
groetjes,
Inge (1/8/2009)



Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik8-12-2008 18:51:29

@ Inge,

Dit is de winkel waar we de ringen gezien hebben :-) Die 50% op de tweede ring maakt natuurlijk een heel verschil! Maar soms twijfelen we of het nog te vroeg is om onze ringen te kopen.... wij trouwen in augustus 2009.

Groetjes.



Ann
20-7-2012
 Meld misbruik4-4-2012 10:38:07

Weten jullie toevallig of deze actie nog steeds geld op alle ringen van het mer D'euxx?
En wat waren jullie ervaringen met deze juwelier?

Groetjes



Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik26-4-2012 19:58:36

Dag Ann,

Het is echt bijna 3 jaar geleden dat ik op deze site ben geweest! Ik heb het na onze trouw niet meer bezocht dus grappig om nog een berichtje te ontvangen :-) Wij hebben uiteindelijk geen ringen van D'euxx gekocht, wel van het merk Auro Design. Daar hebben we 100% onze "goesting" gevonden en dat wilden we, want het is tenslotte iets wat je de rest van je leven draagt. Veel succes nog met de voorbereidingen! Wij zijn ondertussen bezig met andere voorbereidingen :-) ... van ons eerste kindje :-)
Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...