Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorlaatste pasbeurt

  9-7-2005 22:11:33
ik ben vanmorgen voor de 5de keer mijn kleed gaan passen. Het komt van Christel Boone, een ontwerpster in Gent. Deze keer was het eindelijk helemaal in de stof dat het moet zijn. Ze maakt het kleed eerst in een goedkope stof en past het dan helemaal aan aan je lichaam. Vandaag waren het nog de details aanpassen, een neepje hier, een beetje inkorten daar, de bandjes nog een beetje verzetten zodat je niets van mijn BH ziet, de rok en de sleep een beetje inkorten,... Over 2 maanden moet ik nog eens gaan passen, dan is de kleermaakster er ook voor eventuele kleine veranderingetjes nog, en dan krijg ik het mee om de week erna te stralen! Het zal echt prachtig zijn!

ilse
17-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 994


Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik10-7-2005 19:32:47

Voor de 5e keer??? Is da niet wat veel of is dat altijd zo?? Wij trouwen op 10 september en ik ben mijn kleed nog geen één keer gaan passen!!! Eind juli, begin augustus is mijn eerste pasbeurt maar...

Groetjes,

Ruth



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik10-7-2005 23:08:13

Dat komt omdat mijn kleed volledig van 0 gemaakt wordt op mijn maat. Wanneer je iets van rembo of raffaële of zo neemt, wordt je kleed standaard gemaakt en pas daarna aangepast aan jou. Bij mij werden de patronen al gesneden op de vorm van mij. Van Rembo heb ik trouwens ook een heel mooi kleedje aangehad. Dit was alleen nog net iets mooier.



inge
17-9-2005
 Meld misbruik10-7-2005 23:14:32

Geen paniek Ruth, ik trouw op 17 september en heb ook nog geen enkele pasbeurt gehad.
Bij mij wordt het ook volledig op maat gemaakt en de eerste pasbeurt is pas begin augustus.
Ik heb er volledig vertrouwen in dat het in orde komt tegen september.

Groetjes
Inge



An
24-9-2005
 Meld misbruik11-7-2005 8:06:34

Ik trouw 24 september en ik ben zaterdag gaan passen voor de eerste keer. Dat kleed is ook helemaal opnieuw gemaakt en ontworpen door Pierre-Yves. Normaal mocht ik dinsdag gaan passen, maar toen kreeg ik telefoon dat ze het niet klaar kregen. Volgens mij hebben ze het rap rap klaar gemaakt tegen zaterdag, want er zaten defaults in de rok. Je zag echt op 3 plaatsen dat er draad getrokken was. Verschrikkelijk. Ze gaan hem nu opnieuw maken zeggen ze en dan zou mijn kleed klaar zijn 9 september. Ben benieuwd en nu toch ook best wel nerveus. Als het dan in orde is mag ik het ineens meenemen.



karen
22-7-2005
 Meld misbruik12-7-2005 21:05:19

Ik heb ook een kleedje van Christel boone. Pas na 6 maanden (half juni) heb ik het in de goede stof gezien. En toen ging het heel snel want vrijdag mag ik het gaan ophalen. En net zoals jij om een week erna te stralen.
Veel plezier en geniet ervan!
groetjes
Karen (22/07/05)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...