Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen rond Gent

  2-12-2008 21:51:56
Hallo,

Ben langzaamaan op zoek naar schoenen voor onder mijn bruidsjurk, liefst met een klein hakje en voor een redelijk prijsje (onder de 200 euro). Kunnen jullie winkels in en rond Gent aanraden hiervoor?
Is het beter om af te wachten tot de solden voor deze aankoop, of zitten bruidsschoenen niet echt in het soldengamma?

Alvast bedankt voor de reacties!
Gwen

Gwen
25-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2044


Karen
18-7-2008
 Meld misbruik2-12-2008 21:53:18

Bij Isabelle in de Dampoortstraat kocht ik mijn schoenen. Ging drie keer passen, ze bestelde andere soorten voor me.

Prima service!

Karen



Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik3-12-2008 9:01:04

Ik heb deze week nog mooie schoenen gezien bij Match (?) in de velstraat.
Groetjes,
Daphne



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik3-12-2008 12:15:57

Bruidsschoenen heb ik enkel in outletstores aan lage prijzen gezien, nog nooit in solden.
Ik heb een paar van Sophie Sposa, maar die zaten in een totaalpakket met mijn jurk.
Je kan ook voor comfortabele schoenen met een lage hak in een dansschoenenwinkel gaan kijken. In Gent is er Larabesco, ik kan niet meer op de naam van de straat komen, maar het is de straat die recht op de Vooruit geeft.



Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik5-12-2008 17:56:00

Hoi, ik ben ook van Gent en heb mijn schoenen gekocht bij Couture Anny op de voormuide waar ik ook mijn kleed heb gekocht. Lieve dame dus moest je enkel voor je schoenen gaan geen enkel probleem. Bij Isabella in de dampoortstraat verkopen Veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...