Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verzekering

  1-12-2008 11:45:21
Hoi iedereen,

Ik vroeg me af of er veel mensen een huwelijksverzekering nemen. Moest er iets gebeuren waardoor het huwelijk niet door kan gaan...

Zo ja, wat dekt deze verzekering en hoeveel kost het?

Alvast bedankt!
25/07/09

sanne
25-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 819


Evi
30-5-2009
 Meld misbruik1-12-2008 15:02:36

Naar 't schijnt wordt dit in Nederland veel gedaan, maar hier in België eigenlijk niet. Er zijn zelf veel verzekeraars die hier nog nooit van gehoord hebben. Denk niet dat het echt nodig is ook.



sanne
25-7-2009
 Meld misbruik1-12-2008 15:37:40

Ik heb het inderdaad ook wel een paar keer in het Nederlandse magazine 'Trouwen' gelezen...



Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik1-12-2008 15:47:36

Wij hebben hier wel eens voor rondgevraagd: ik denk dat het ons 175 euro zou kosten. Maar tot nu toe hebben we niets vastgelegd. Je kan altijd iets beters bedenken om met dat geld te doen natuurlijk...



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik1-12-2008 18:30:23

Hey,

Wij gaan dat ook niet doen. De tante van mijn toekomstige is verzekeringsagente en zelfs zij zegt dat het weggegooid geld is (terwijl ze anders aan ons zou kunnen verdienen :-)). Het is nl. zo dat je niet in alle gevallen iets krijgt van die verzekering dus ja, dan ben je er ook niets mee.



s
1-6-2007
 Meld misbruik1-12-2008 20:46:25

Wij hebben dat niet gedaan en eigenlijk ook nooit over geïnformeerd.



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik2-12-2008 10:45:24

hey Sanne

Wij hebben dit ook niet genomen.
Als er natuurlijk één van de twee ziekvalt ofzo is het veel geld weg, dus het is misschien wel eens de moeite om te informeren.
Ik denk wel dat het in België niet echt gebruikelijk is.
Vroeger zijn hier ook al heel wat berichten omtrent een verzekering op verschenen en er waren er heel wat die naar hun bank waren geweest en die wisten ginds niet eens waar ze het over hadden, maar goed dat is andertussen misschien al veranderd hé.
Eens informeren kan nooit kwaad.
Hetgeen je terug krijgt moet natuurlijk de moeite zijn hé.
Als je voor €175 uw avondfeest van €10 000 terugbetaald krijgt als één in het ziekenhuis belandt, dan is dat wel handig.
Nu ik denk wel niet dat je ook maar een frank trekt als jullie onderling beslissen van niet meer te trouwen. Het zal echt over overmacht moeten gaan denk ik.

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...