Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

warme sjaal?

  1-12-2008 11:04:40
Hey hey,

Wij trouwen over een kleine drie weken, op 20 december en de stress begint ondertussen genadeloos toe te slaan :).
Om de kou een beetje tegen te gaan heb ik een stola gekocht, zo eentje in voile-stof. Maar nu vrees ik dat ik het toch veel te koud ga hebben. Velen raden mij aan om een dikke sjaal te zoeken, die ik over mijn schouders kan draperen. Wat vinden jullie? Is zo'n voilen stola voldoende? Waar vind ik nog een dikke(re) sjaal die enigszins bij mijn kleed past? (Linea Raffaelli, cappuccinokleurige rok en witte top). Alvast bedankt voor jullie tips!

Liesbet
31-12-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 976


Nele
28-2-2009
 Meld misbruik1-12-2008 11:20:43

bont is weer heel erg in, misschien vind je wel een mooie (nep)bonten sjaal of kort jasje?
Ook veel gebreide sjaals en stola's in de markt! In wit altijd heel mooi! Je gaat zeker iets moois en feestelijks vinden.
groetjes,
Nele



Melissa
6-12-2008
 Meld misbruik1-12-2008 14:27:27

Hoi Liesbet,
Bij mij staan er nog slechts 5 daagjes op de teller en met het afgelopen sneeuw- vriesweer van de laatste tijd, heb ik ook een warme sjaal gezocht ... en gevonden. Nuja, 't is wel niet zo een goedkope, maar kou hebben op onze dag is toch ook geen optie, hé. Ik heb een mohairen, lange en tamelijk brede sjaal (zodat mijn rug volledig bedekt is) in crèmekleur van Chine.
Eerst ging ik ook gewoon en voile stola aandoen maar mijn mama heeft me toch overtuigd om iets warm te kopen en ik heb er geen spijt van. Tenslotte is dat iets dat je erna nog kunt gebruiken.
Ziezo, ik hoop dat ik je wat verder heb geholpen en ik wens je een heel fijne trouwdag toe!



Jill
24-1-2010
 Meld misbruik1-12-2008 16:25:18

Hey Liesbet,

Wij trouwen 24 januari en had ook eerst een stola in voile voorzien maar had daar eigenlijk een week later al spijt van en heb contact opgenomen met de bruidszaak om hem terug te brengen. Dit mocht op voorwaarde dat we er een bon of dergelijke voor in de plaats namen, geen geld refund wat ik wel verstond. Mijn mama heeft vooral op me ingesproken om iets anders te zoeken want zag de zoektocht niet zo zitten en zij heeft dan voor die bon (mits wat opleg)schoenen voor haar gevonden in de bruidswinkel. Ik ben dan op toch zoek gegaan naar iets warmer want zag die stola niet echt zitten om het warm te hebben, zeker tijdens de fotoreportage, en heb een 'betaalbare' poncho in bont gevonden bij Café au Lait, en kijk er al volop naar uit om hem te dragen:-) Ik zal geen kou hebben en dat maakt me toch een pak geruster :-) En het is iets dat ik achteraf nog kan dragen, wat ik wel belangrijk vond.

Ik zou toch op zoek gaan naar iets warmer want je loopt nu toch ook niet in een enkel T-shirt buiten he en kou hebben op je huwelijk is allesbehalve denk ik.

Groetjes en veel succes !

Laat ons weten als je iets gevonden hebt, we duimen voor je mee...

Jill



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik2-12-2008 10:49:43

hey Liesbet

Het hangt er een beetje vanaf hoe lang je schikt buiten te lopen en al hé.
En hoe bloot je kleed effectief is.

In de kerk is het doorgaans wat frisser, maar ik veronderstel toch dat ze die in de winterperiode verwarmen?
Best een navragen. Je kan de mensen toch moeilijk een uur laten bevriezen op hun stoel? :-)
In de zaal zelf zal het ook niet nodig zijn, dus als het enkel dient om in en uit de auto te stappen is het misschien een beetje gek?
Ik ben in mei getrouwd. Heel de maand snikheet, behalve de dag voor onze trouw, de dag zelf en de dag erna. Strondregen en een duik in de temperatuur. Ik ben dan ook zo een sjaaltje gaan halen, maar ik heb het niet gebruikt.
Aangezien ze daar rap €150 voor vragen vond ik dat wel een beetje weggesmeten geld...

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...