Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijzinnige vereniging

  29-11-2008 23:28:33
Heel graag ervaringen met de instantie; 'het moment'of UVV, voorbeelden van eventuele misboekjes, welke locatie hebben jullie gebruikt enz? Wij willen niet voor de kerk trouwen maar willen wel graag een persoonlijke huwelijksviering.
Wie kan mij hierbij helpen om ervaringen te delen?

vele groetjes en alvast bedankt

Pietje precies
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 963


Jill
23-5-2009
 Meld misbruik1-12-2008 8:44:43

Hoi,

Wij trouwen 23 mei 2009 en doen een viering ism Hét Moment.
We zijn er al 2 keer langsgeweest en tot nu toe niets dan positief.
Heel leuke ideeën, heel veel input en voorbeelden zodat je eigenlijk zelf je ganse viering in elkaar kan steken.
Wij hebben ervoor gekozen om onze vrienden en familie veel te laten doen. Ann volgt alles op en contacteert de betreffende personen, geeft hen voorbeelden van wat ze moeten doen ... echt tof en zo zijn er tijdens de viering voor ons ook verrassingen, wat wel leuk is denk ik.
Wij hebben een klein zaaltje vastgelegd om de viering te doen, maar vaak wordt dit ook gewoon in (of aan) de feestzaal gedaan.

Hopelijk heb je hier al iets aan.

groetjes,
Jill



Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik4-12-2008 22:45:07

Wij doen onze viering in de feestzaal na de burgerlijke trouw. Deze viering wordt op maat gemaakt. Je maakt een afspraak met de consulent(e), je krijgt "huiswerk", aan de hand van vragen wordt deze plechtigheid in elkaar gestoken, ook onze ouders en getuigen maken een tekst om voor te lezen op de viering. Onze ringen wisselen we uit tijdens "ons" moment, de kinderen worden in de bloemetjes gezet...
Echt tof om alles zelf te doen.

Valerie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...