Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd!!

  7-7-2005 23:22:43
Hoi allemaal,

Wij zijn vorige zaterdag (2 juli) getrouwd. Toch kom ik nog eens even een kijkje nemen op dit forum, want ik moet nog een beetje afkicken, hoor. Een jaar lang bracht ik elke dag een bezoekje aan dit forum. Ik heb heel wat vragen gesteld en steeds keitoffe antwoorden gekregen. En nu is het allemaal al voorbij. Het was echt een prachtige dag! En zoals al vele zeiden, het gaat te snel voorbij! Die dag is zo gevuld, vol emoties, liefde, vriendschappen,.. dat je sommige momenten gewoonweg vergeet. Door de leuke foto's die we genomen hebben, komen sommige momenten weer terug. We hebben ook een video laten maken, die is nog niet af, maar ik zie er echt naar uit om hem te zien. Pas binnen 2 weken vertrekken we op huwelijksreis naar Rhodos. Vandaag zijn we net terug van 3 daagjes Keulen.
Ik vind het jammer dat al de voorbereidingen nu gedaan zijn, maar ik kom zeker nog eens kijken op dit forum om jullie allemaal nog goede raad te geven. Voor mensen uit de omgeving van de Kempen: hotel de Residentie in Lichtaart is echt de moeite waard. We zijn daar echt in de watten gelegd. Keigoed eten, keitoffe bediening, fantastische suite gekregen!!!

Aan iedereen die de stap nog moeten wagen: geniet ervan en wees niet te zenuwachtig, het loopt allemaal wel los!!

Groetjes Mieke
vraagjes? karaoke1979@telenet.be

Mieke
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1214


Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik8-7-2005 12:15:19

Proficiat hé en nog heel veel geluk samen toegewenst en een goeie huwelijksreis! En vooral geniet van elkaar!

groetjes
sofie
15.07.06



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik8-7-2005 12:39:03

Hoi Mieke,

Ook een dikke proficiat van mij, veel geluk en liefde voor jullie beiden.
Ons huwelijksfeest (27/05/06) zal ook plaatsvinden in de Residentie in Lichtaart, ik kijk er al naaruit!!!

groetjes,
Catherine



Lieselotte
18-3-2006
 Meld misbruik8-7-2005 13:29:31

Een dikke proficiat en nog veel geluk samen.
Geniet maar van jullie huwelijksreis!!!

Vele groetjes Lieselotte 18.03.06



davine
31-3-2006
 Meld misbruik8-7-2005 13:53:11

Een dikke poficiat. Geniet van de reis en ook van elkaar. Ik wens jullie nog heel veel geluk samen.
Davne 31/03/2006



Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik8-7-2005 14:31:19

proficiat eneen toffe huwelijksreis he
groetjes tanja(23.07.2005)



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik9-7-2005 9:59:41

proficiat mieke en haar man.

maak er nog een goede reis van he en geniet nog heel veel.

en nog vele mooie jaren gewenst


grts cindy 10.06.2006



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik9-7-2005 14:19:32

Proficiat en geniet van de honeymoon!



Isabelle
2-7-2005
 Meld misbruik29-7-2005 15:28:55

Hoi iedereen,

wij zijn net als Mieke op 2/7 getrouwd en intussen al terug van onze honeymoon in Australië.
En inderdaad : het gaat enorm rap voorbij en het is echt de kunst om je niet op te (laten) jagen en je die dag echt in de watten te laten leggen.

Weet je wat gek is ? ik dacht dat ik enorm gestresseerd zou zijn bij het binnenkomen in de kerk, maar dat was echt wel het omgekeerde : ik dacht "alles is voorbereid en er kan gewoon niets mislopen, dus go for it !"
En daardoor heb ik zelfs het openingswoord gedaan met mijn man aan mijn zijde ! Super gewoon !

Morgen mogen we de foto's gaan bekijken, ik zie er vol spanning naar uit !

Als tip zou ik zeggen : relax,geniet met volle teugen op ieder moment van DE dag van je leven en wees gelukkig dat je de ware gevonden hebt !!

Veel groetjes aan iedereen !
Isabelle (al 27 dagen gelukkig getrouwd)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...