Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen is het zover!

  7-7-2005 13:56:56
Hey allemaal,

Morgen is het zover!
Spannend... echt heel zenuwachtig ben ik nog niet, maar dat zal morgen wel komen! Wacht tot ik al dat volk zie! ;-)

Hopelijk wil het weer een beetje mee, als het maar droog is!
Vanavond met z'n allen een zonnedansje doen en kaarsjes branden voor het goede weer.

Liefs, annelies

annelies
8-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1079


Ann
2-7-2005
 Meld misbruik7-7-2005 14:05:06

Beste Annelies,

Veel succes voor morgen. Onze grote dag was afgelopen zaterdag. Ik was ook helemaal niet zenuwachtig tot ik mijn bruidegom zag aankomen, toen stond ik letterlijk te trillen op mijn benen. Wij hadden ook geen volle zon. Ik ben 's morgens zelfs in de regen naar de kapper vertrokken. Het belangrijkste is dat je ervan geniet. De dag is supersnel voorbij, dus niet vergeten om een momentje voor jullie zelf te houden!!!
Veel succes!!!!
Ann



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik7-7-2005 14:33:34

Veel plezier en geniet ervan!! Denk niet te veel aan het weer, dat komt wel goed. Laat ons weten hoe het geweest is. Groetjes Cindy 24/06/2006



Lien
16-7-2005
 Meld misbruik7-7-2005 14:41:03

Geniet er van morgen, en hou de zenuwen onder controle!!

Zullen ook een zonnedansje doen voor jullie, hopelijk helpt het!

Volgende week zaterdag is het onze beurt en ik voel het toch wel al kriebelen hoor...



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik7-7-2005 15:37:51

hallo,
veel plezier morgen, en genieten hoor!
en bedenk dat elke druppel regen, een traan is die je niet zal huilen tijdens je huwelijk.
ik denk dat ik volgende week deze tijd al helemaal vol stress loop. Knap dat jij zo rustig blijft.

groetjes
sandy
16/07/2005



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik7-7-2005 18:22:43

Veel plezier morgen!
Geniet ervan!



Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik7-7-2005 23:25:30

Hoi Annelies,

Geniet ervan!! Echt niet inzitten over het weer; Je hebt zoveel andere dingen om van te genieten dat het je gewoon niet opvalt.
Diep ademhalen en genieten!!!

Groetjes Mieke
al 5 dagen getrouwd (2/07/05)



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik8-7-2005 12:27:32

Heel veel succes morgen en ik denk dat het nog zal meevallen het weer hoor, 24 graden en kans op een onweersbui, maar het kan evengoed heel de dag droog zijn en 24 graden is nu niet direct koud hé. Geniet gewoon van de dag!

groetjes
sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...