Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousen

  6-7-2005 22:46:53
Hey iedereen,

Ik heb een praktisch vraagje: doen jullie kousen aan in jullie schoenen? Ik zie dat eigelijk niet zo graag, maar heb schrik dat ik anders blaren en zweetvoeten ga krijgen. Ik dacht aan zo'n voetkousje, maar mijn moeder zegt dat je dat gaat zien. En zo echte nylonkousen zie ik niet graag... Wat nu?

Groetjes,
Ilse 17/09/2005

ps krijg vandaag te horen dat de tante en nonkel van mijn verloofde de dag na onze trouw hun 40-jarig huwelijk gaan vieren met een groot feest! Dat zie ik helemaal niet zitten!! Vind dat meer een dag om op het gemak te bekomen, niet?

ilse
17-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1573


lieselotte
13-8-2005
 Meld misbruik7-7-2005 7:59:52

Dag Ilse,
ik ben gisteren om kousenvoetjes (enkel de tenen) geweest in van die sexy bruine nylon... ;-)
In schoenen met een gesloten top zie je die niet zitten. Bovendien zitten ze super, er is een zooltje aan die de voeten masseert bij het stappen.
Om zeker te spelen heb ik in de schoenwinkel ook van die gelpadjes gekocht om in je schoenen te kleven. Dat verhoogt het comfort. Maar de gouden raad blijft: schoenen inlopen en inlopen en...
Vraag er eens naar in een schoenwinkel bij jou in de buurt.

Wat dat feest betreft, zou ik ook niet zo graag hebben. Misschien begrijpen ze het wel als jullie eerst lekker lang willen uitslapen en kunnen jullie in de late namiddag eens langsgaan? Hopelijk vind je een gepaste oplossing.

Succes!
Lieselotte



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik7-7-2005 8:53:02

hey Ilse

ik ga ook van die gelpads kopen, maar om nu nylons aan te doen ... heb ik ook geen zin in :)
de dag na onze trouw, trouwt een vriendin. we hebben er onze reis voor verplaatst en we zullen zeker gaan, hoewel we eerlijk gezegd die dag ook liever anders hadden gezien. we gaan waarschijnlijk ook wel pas vanaf de receptie, zodat we toch overdag enkel van elkaar kunnen genieten :)

veel groetjes!
gaelle



annelies
8-7-2005
 Meld misbruik7-7-2005 13:55:15

Ik heb nylonkousen gekocht zo tot juist onder de knie. Ik ga die meedoen (in het handtasje van mijn moeder)
Ik zie dat ook niet graag en denk ook niet dat dat zo plezant is om dragen. Maar als ik last krijg van mijn voeten (pijnlijke plaatsen of zo), dan kan ik ze aandoen!

liefs, annelies



Connie
8-10-2005
 Meld misbruik7-7-2005 14:57:21

Hey
Bij DI verkopen ze nylons die vrij natuurlijk een zeer dun zijn en ze vermelden dat je dan net echt bruine benen hebt. Ik heb ze vorig jaar in de zomer gekocht omdat ik nogal een bleke ben, voor de eerste twee weken onder een rok en ik moet zeggen, het gaf een goed resultaat zonder dat ik echt voelde dat ik dat aanhad. De naam van het merk weet ik wel niet meer.



An
13-8-2005
 Meld misbruik7-7-2005 17:36:39

Hoi Ilse,
Ik heb als tip gekregen om kousen aan te doen.. voor het comfort (geen blaren, geen opgezwollen voeten) en ben dan ook van plan om er aan te doen. Je kan ze achteraf altijd uitdoen, als het toch ongemakkelijk of te warm moest zijn. k Heb van die teenkousjes gekocht, plakkousen (tot aan dijen) en een kousenbroek, zodat ik de dag zelf nog kan kiezen. Die plakkousen heb ik al eens geprobeerd en dat viel heel goed mee. k Heb lichten bruine genomen, die zie je niet en t lijkt natuurlijk bruin.
Groetjes,
An



Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik7-7-2005 23:28:24

Hoi Ilse,

Ik had van die kleine sokjes gekocht maar ik heb ze niet aangedaan. Pas op het dansfeest rond een uur of 2 kreeg ik zere voeten en toen heb ik andere schoenen aangedaan. Leuke tip, 2 paar schoenen is gemakkelijk. Moeten geen keischone zijn, hoor, ziet toch niemand. Ik had gewone witte gekozen die ik nu nog draag.

Groetjes Mieke
al 5 dagen getrouwd (2/7/05)



Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik8-7-2005 13:52:26

Mij hebben ze ook de tip gegeven toch kousen te dragen. Heb ook zo van die kousen tot aan het bovnbeen gekocht. Met plakband en die band vind ik nog wel mooi. Moet het nog wel proberen. Opgepast met van die gelzooltjes!! Heb hier vroeger op het forum al eens gelezen dat dat gelkussentje was stukgegaan en uitgelopen in de schoen. Wel spijtig als de schoenen dan naar de vaantjes zijn.

Tja wat dat ander feest betreft... k zou er toch ook heen gaan. Waarschijnlijk wordt er over het verloop van jullie feest nagepraat. Lijkt me wel gezellig. maar ook vermoeiend

groetjes
Kelly



Els
5-8-2005
 Meld misbruik9-7-2005 14:39:39

Hoi!
Ik kies ook voor 'plakkousen' :-)
Wat dat feest betreft; de dag na ons huwelijk mogen wij ook naar een huwelijk van vrienden!
We hebben eerst ook getwijfeld, maar waarom niet eigenlijk? Wij hebben de hele dag om van elkaar te genieten, al wat na te praten, op te ruimen (wat in tegenstelling tot velen, laten wij het wel toe dat vrienden ons huis overop halen!).
wij hebben nadien nog zondag en maandag om wat te bekomen, dus feesten is de boodschap! :-)
Groetjes,
Els&Dominique
5.08.05



Annelies
17-9-2005
 Meld misbruik12-8-2005 15:06:05

Niets moeilijk aan voor mij ik draag open schoenen enkel een bandje net na de tenen en dan vetertjes aan de enkel kousen zijn dus uit den boze.
Ik heb ook wel een 2de paar schoenen.Heb ze niet net gekocht.heb ze al een tijdje maar ze zijn heel weinig gedragen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...