Terug naar overzicht
Hey,De Argentijnse wijn "Argento" is superlekker!Ongeveer 6 euro voor een fles, wel grand reserva nemen, je zal zeker geen miskoop doen.Proef toch mss eerst eens of het je ding wel is.GroetjesMariekehonnay@hotmail.com
Er is een lekkere cava voor 5,50 per fles: Mas pere als ik met niet vergis. Zeer goed prijs/kwaliteit
Qua rode wijn mag je een stevige wijn nemen ... aangezien je over een BBQ spreekt. Een toppertje is de chileense Casilero del diablo (de pinot noir) bij delhaize. Daar nemen ze overschotten ook terug.Witte wijn ... zuid afrikaanse stonecross is geen slechte wijn.Wat je ook kan doen is eens langs een wijnboer gaan ... Ik weet natuurlijk niet van welke regio jullie zijn maar bijv. vins-du-monde.be en magnuswijnen ... beiden van het antwerpse hebben wijnen in alle budgetten voor alle gelegenheden. En ze hebben de expertise je bij te staan bij de keuze.cheers, dj LeBart
grand baron van de colruyt 5 euro de fles! Lekker, wij gaan die ook gebruiken
wij vinden de Cava van Freixenet altijd heel lekker Ik weet niet of ze die in de Colruyt hebben? Zo'n 7-8 euro per fles denk ik...gr,Nele
Hey,merci al voor de reacties. We zijn gisteren de maes perre gaan halen en deze is idd heel goed! De grand barron vonden we niet 100% (sorry).Maar nog een bijkomende vraag, weet er iemand hoeveel je van alles moet voorzien (per persoon)voor een receptie en een feest?GroetjesImke
Hey ImkeWij kopen in de colruyt soms van die Cremant, die is ook heel lekker en helemaal niet duur.Voor een fles met een gewone inhoud moet je 1 fles voor 2 personen tellen.Maar je hebt natuurlijk altijd mensen die meer drinken en mensen die minder als dat drinken.Succes!groetjes
Ik zweer voor de cava van Freixenet... zowel de doorschijnende als de zwarte fles zijn beiden overheerlijk!! en ze hebben ze in de colruyt, zelfs tegen een voordeligere prijs als je ze per 6 koopt...
Hoi,Wij kopen in de Colruyt regelmatig Stonecross. Da's een Zuid-Afrikaanse wijn. Ook erg lekker! Als ik mij niet vergis, heeft de fles een paars etiket met een groot kruis op (klinkt erger dan het eruitziet, hoor...)Zelf ben ik niet zo'n wijnkenner, maar mijn verloofde weet er altijd de lekkerste (en vooral niet de duurste) wijnen uit te pikken (hij weet er wel wat van), en met deze komt hij vaak naar huis!Er zijn wel twee varianten van, en 'k ben niet zeker welk van de twee de lekkerste is.Allebei eens proberen, stel ik voor! :-)GroetjesNele
cava Gran baron is zeker aangenaam om drinken maar de juiste temp. toepassen