Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Tenerife

  24-11-2008 22:04:21
Hey,

Wij hebben al zo goed als beslist dat we in april naar Tenerife op huwelijksreis gaan...
Iemand van jullie aanbevelingen voor een specifiek hotel?
Hotels die ons aanbevolen worden: Riu Palace en la plantaccion del sur.

Groetjes
Valerie

Valerie
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1478


Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik25-11-2008 9:32:27

Hoi,
Wij zijn reeds naar Tenerife op reis geweest en verbleven dan in hotel Noelia Sur, een 4* hotel... Echt een prachtig hotel... Wij hebben er alleszinds prachtige herrinneringen aan... Het ligt trouwens ook goed gelegen.
Groetjes



Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik25-11-2008 11:30:55

Hey
Tenerife is echt een heel mooie bestemming om naartoe te gaan!
Ze hebben daar ook heel mooie en romantische hotels, in het kader van een huwelijksreis. Hotels die ik daar kan aanbevelen, zijn: Iberostar Grand Hotel Anthelia, Sheraton La Caleta en Jardin Tropical. Dit zijn allemaal 5* hotels, zeker aan te raden voor op huwelijksreis! Ze zijn misschien iets duurder, maar je gaat dan ook maar 1 keer op huwelijksreis he ;-).
Groetjes



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik25-11-2008 11:32:46

Hey Valerie,

Nog zéker aanraders in Tenerife:
* Gran Hotel Bahia del Duque
* Iberostar Grand hotel Anthelia
* Jardines de Nivaria
en inderdaad Riu Palace Tenerife

Moest je meer info willen, mag je me altijd mailen zene, 't is nu dat je de grootste vroegboekkortingen krijgt!

travelangelke@yahoo.com

groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



reinhilda

 Meld misbruik1-12-2008 10:37:18

Ik wil je niet ontmoedigen wat Tenerife betreft, maar als je van de natuur houd ik dit zeker geen goede beslissing. Tenerife is een vulkanisch eiland en het enige wat je daar vindt is de vulkaan. Tenerife is niet groen. Als er geen toerisme was zou Tenerife niet leefbaar zijn. Het enige wat er goed is, is het strand, de hotels, winkelen en eten. Als je enkel voor de zon gaat is de bestemming prima.
Bij de Blauwvoet in Balen hebben ze hele speciale huwelijksreizen : informeer daar even. www.deblauwvoet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums