Terug naar overzicht
toen ik trouwde had ik geen cameraman omdat ik dat teveel geld vond, daar heb ik enorme spijt van, ik ga mijn zusje als cadeau op haar trouw als verrassing een videomaker laten komen!!mss een idee om in die richting te denken? Namelijk om het feest nog specialer te maken met iets waar ze zelf niet aan dachten / het geld niet voor hadden?succes!groetjesKim
Elaba Wendy,Ik denk dat uw zusje wel zou gediend zijn met een huwelijksreis!:-pppdikke kus je zusje ;-)
Oops sorry Wendy,heb net mijn zusje Wendy aan de telefoon gehad (bloos bloos) en blijkbaar heeft zij niks gepost op dit forum. Het is toeval dat ik ook trouw, mijn zus ook wendy noemt en ook mijn getuige is (en ze noemt mij ook altijd haar zusje )... Sorry!! groetjes Nella
Moest die van mij bellen zou ik het ook afwimpelen... Er zijn hier veel Wendy's anders zou ik het niet durven vragen :-) Maar ik krijg wel heel weinig ideeeën. Ik bedoel echt zo van die leuke dingen die je 's avonds kan doen hé.... Fotoslideshow over genante tijden van vroeger bv.... hihi . Er moeten toch nog al dingen gedaan zijn door getuigen !!????
bij ons is het de traditie van pater en koster te spelen, zij vertelln dan over al de genante verhalen over het koppel