Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope suitekledij

  24-11-2008 11:41:26
Hallo iedereen!
Ik ben op zoek naar een winkel in West- of Oost-Vlaanderen waar je heel goedkope suitekledij kan vinden!! Mijn budget is echt heel beperkt!
Kan iemand mij helpen???
Groetjes!

Emilie
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1513


cien
9-5-2009
 Meld misbruik24-11-2008 12:13:37

kijk eens in de p&c? daar hebben ze wel veel mooie feestkledij voor minder dan 200euro



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik24-11-2008 12:16:27

ik ken mensen die ook in de suite moesten meelopen en dat waren studenten.. Zij hebben hun kleren bij anne-sophie gevonden: http://www.anne-sophie.be/
Ik ga daar ook kijken met mijn moeder.. Ze wil er ook piekfijn uitzien op mijn huwelijk :D

Groetjes!



majona
30-5-2015
 Meld misbruik24-11-2008 13:06:50

Dag emilie,

Chrandels fashion is ook héél goedkoop, je hebt daar al kleedjes vanaf 75€. Het is wel redelijk ver: Hasselt.
Als je chrandels fashion intikt bij Google zal je zeker op de site terechtkomen. Er zal waarschijnlijk Valmont Bridal bijstaan.

Groetjes



majona
30-5-2015
 Meld misbruik24-11-2008 13:06:53

Dag emilie,

Chrandels fashion is ook héél goedkoop, je hebt daar al kleedjes vanaf 75€. Het is wel redelijk ver: Hasselt.
Als je chrandels fashion intikt bij Google zal je zeker op de site terechtkomen. Er zal waarschijnlijk Valmont Bridal bijstaan.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...