Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

steun verloofde koppel Lien en Cedric

  24-11-2008 11:37:10
Hallo,

even een berichtje wat off-topic. Wie af en toe tv kijkt heeft hen ongetwijfeld al eens gezien, Lien en Cedric van The Block. Langs deze weg wil ik jullie allemaal vragen hen te steunen en op hen te stemmen.
Lien en Cedric zijn ook verloofd (ze trouwen op 6 juli)en wagen dus zoals de meesten onder jullie de grote stap. Het is een super koppel die ook op tv zijn zoals ze zijn. Alvast bedankt en heeeel veeeel plezier met de voorbereidingen en jullie gorte dag. Geniet ervan, voor je het weet ben je bijna 500 dagen getrouwd en in blijde verwachting van een eerste kindje ;)

Groetjes,
Isabel

Isabel
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1113


katelijne

 Meld misbruik24-11-2008 11:43:51

:-) kunnen we hier uit afleiden dat jij zwanger bent??? proficiat!
Ik heb na de vorige aflevering al onmiddellijk gestemd hoor voor Lien en Cedric, die verdienen dat echt! En mijne toekomstigen heeft ook al voor hen gestemd.
Amaai, hun trouwdag komt wel snel, ze hebben blijkbaar nog een zaal gevonden! echt tof :-)



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik24-11-2008 12:14:01

Ja, inderdaad, ik ben zwanger voor januari. Onze tweede huwelijksverjaardag vieren we met z'n 3. Alvast bedankt voor je reactie, ook vooral in naam van Lien en Cedric.

Groetjes,
Isabel



Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik24-11-2008 14:03:24

Hoi,

Mijn toekomstige en ik hebben ook voor lien en cedric gestemd.
Het beste koppel van de Block en de enige die meelevend zijn. Ze staan klaar voor iedereen dus ik wens hen bij deze super veel geluk verder in de block en met hun trouwplannen.

Groetjes
www.joost-mandy.bruiloftsite.nl



karolien

 Meld misbruik24-11-2008 14:43:02

ik heb ook al voor ceddric en lien gestemd , het is gewoon een fantastiche koppel



Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik24-11-2008 18:41:34

ook bij ons werd er gestemd voor Cedric en Lien. Van begin af aan waren zij onze favorieten, en onze sympathie voor hen is met elke aflevering gegroeid. Het is bewonderenswaardig dat zij alles zelf hebben gedaan en ook nog eens zo perfect hebben afgewerkt. Zij kunnen tenminste trots zijn op zichzelf en dat kan niet van ieder koppel gezegd worden!

groetjes

Vanessa
24/10/09



Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik24-11-2008 18:45:58

Hey!

Ook wij hebben reeds op dit fantastische koppel gestemd.

Het enige koppel in the block dat het waard is om voor te stemmen trouwens!

Veel succes nog met deze actie.

En vele gelukwensen voor de zwangerschap! Geniet ervan zoveel je kan want voor je het weet gaat die pagadder naar school.

Grts,
Natalie
(voorlopig nog ongetrouwde mama van 3)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...